۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
«آریا» مجمع دارد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پلیمر آریا ساسول برگزار می شود.

به گزارش صدای بورس،  مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پلیمر آریا ساسول در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ در استان بوشهر ،شهر عسلویه به آدرس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، فاز یک پتروشیمی، شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) برگزار می شود.
دستور جلسه این مجمع استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره شرکت است.

با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار، در راستای رعایت بهداشت و حفظ سلامت سهامداران، امکان حضور فیزیکی سهامداران  در جلسه مجمع حداکثر برای ۱۵ نفر مقدور است. با توجه به ضرورت حضور ارکان مجمع، هیأت رئیسه، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی، از سهامداران  از طریق لینکی که در آدرس اینترنتی شرکت به نشانی www.aryasasol.com اعلام می‌ شود با مجمع در ارتباط باشند.

ارائه اصل معرفی‌نامه از سوی نمایندگان اشخاص حقوقی و همچنین اصل کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه الزامی است. ضمناً وفق دستورالعمل‌های مرجع بهداشت و در راستای صیانت از سلامت همگانی در شرایط پاندمی کرونا، پروتکل‌های بهداشتی زیر در برگزاری مجمع، با دقت کامل به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر 433024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =