به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدامی این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
. شرایط اداری: تسلط به قوانین بورسی، اجرا کردن کلیه برنامههای بازاریابی در راستای جذب و شناسایی مشتری جدید و بالقوه(برای بازاریابان). داشتن فضایی مناسب و تجهیزات مربوطه بابت افتتاح شعبه در شهرهای مختلف(برای مسئولین شعبه)، توانایی رسیدگی و نظارت و کنترل امور جاری شعبه ،کنترل و بررسی امور مالی شعبه، آشنا با روشهای استاندارد سازی و بایگانی اسناد و پروندههای مشتری و آشنایی کامل با فرآیند پذیرش مشتریان و انجام معاملات.
لطفا رزومه خود را با موضوع «توسعه بازار» به ایمیل زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻
valipour@hafezbroker.ir
بیشتربخوانید:
نظر شما