استخدام «کارشناس Help Desk»

یک شرکت فعال در بازار سرمایه در تهران آگهی استخدام « کارشناس Help Desk» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سرمایه گذاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل مدرک کارشناسی رشته های علوم کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات
  • شرایط تخصصی: توانایی نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کامپیوتری، تشخیص ایرادات نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای موجود در شبکه و حل مشکلات فنی به وجود آمده به صورت تلفنی و یا حضوری
  • توانایی در زمینه سخت افزار، نصب، راه اندازی، استقرار و تجربه در حوزه عیب یابی انواع پی سی PC و کامپیوتر
  • داشتن تجربه در زمینه ماشین های اداری، نصب، راه اندازی انواع پرینتر، کپی و اسکنر و آشنایی با اجزاء دستگاه های اداری شبکه
  • آشنایی با نرم افزار های پابلیک و جنرال و اپلیکیشن های کاربردی و تخصصی و تجربه کارکردن با برنامه های تحت شبکه
  • راه اندازی تمامی ویندوزهای مایکروسافت و Windows Server و داشتن مهارت و توانایی انجام کار با این سیستم عامل ها
  • داشتن دانش در زمینه PASSIVE و پشیتیبانی PASSIVE و ACTIVE NETWORK و DOMAIN CLIENT و WORKGROUP در شرکت
  • آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه
  • برخوردار از روابط عمومی قوی، دارای روحیه تعاملی،مسئولیت پذیر، پیگیر و دقیق در به نتیجه رساندن وظایف محوله
  • سابقه فعالیت: حداقل سه سال سابقه کار مرتبط
  • (داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان الزامی است)

لطفا رزومه خود را با قید عنوان «کارشناس Help Desk» به آدرس زیر ارسال کنید:

HR@IFB.IR


👇🏻بیشتر بخوانید:

استخدام «مدیر تحلیل»

استخدام «معامله گر بورس انرژی»

استخدام «معامله گر آتی»

استخدام «کارشناس تأمین مالی»

استخدام «کارشناس پذیرش مشتریان»

کد خبر 436782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =