چه کنیم تا خانه‌مان سریع‌تر فروش برود؟

فروش خانه شاید در این روزها زمان بر و خسته کننده باشد در این گزارش به ارائه چند راهکار مفید برای فروش خانه می پردازیم.

به گزارش صدای بورس، روند فروش خانه گاهی ممکن است بیشتر از زمانی که پیش بینی کرده ایم طول بکشد، اما نگران نباشید برای این مشکل راهکارهایی وجود دارد که در این مطلب برایتان بازگو خواهیم کرد.

۱- خانه شما شاید برای خودتان بسیار خاص باشد و یا وابستگی روحی به آن داشته باشید، اما باید این حقیقت را بپذیرید که خریداران مانند شما به آن نگاه نمی‌کنند، بنابراین برای موفقیت در فروش آن، باید وابستگی احساسی خود را رها کرده و خانه را به عنوان یک کالا در نظر بگیرید، شاید باور تاثیر این موضوع برایتان سخت باشد، اما در عمل اثر آن را به چشم خواهید دید. یقین داشته باشید تا زمانی که شما از اعماق وجود راضی به فروش خانه نباشید تعامل لازم برای این کار را با خریدار به خرج نمی‌دهید و به کلام ساده معامله صورت نمی‌گیرد.

۲- هیچگاه نقش رنگ‌ها را در فروش خانه دست کم نگیرید، ملکی با رنگ‌های پرطرفدار و همه پسند بسیار راحت‌تر به فروش می‌رود تا رنگ‌هایی که با سلیقه‌های خاص تطابق دارد. میزان رضایت خریدار هنگام بازدید منزل از نگاه او مشخص خواهد، کمی دقت کافی است تا موج انتقاد در چشمان او متوجه شوید.

۳- ترجیحا از قرار دادن وسایلی، چون تابلو عکس‌های شخصی و خانوادگی در محیط خانه خودداری کنید. خریداران دوست دارند در ذهن خود دکوراسیون شخصی خودشان را در خانه شما متصور شوند تا ببینند که این ملک به دلشان می‌نشیند یا نه در حالی که عکس‌های شخصی شما این تصویر سازی ذهنی را برای آن‌ها سخت می‌کند.


بیشتر بخوانید: سه پرسش اساسی سیستم های مختلف اقتصادی


۴- قبل ورود خریداران به خانه، محیط را حتی الامکان خلوت کنید تا فضا بازتر و مساحت بیشتر از آنچه هست به نظر برسد. تمامی وسایل اضافی را از جلوی چشم بردارید و اگر این کار برای شما سخت است توصیه می‌کنیم یک خدمتکار برای چند ساعت استخدام کنید یقینا از هزینه اش پشیمان نخواهید شد، زیرا تاثیر آن در روند فروش خانه ارزشش را دارد.

۵- جادوی نورها در خانه چشمان خریداران را مسحور می‌کند، کمتر کسی پیدا می‌شود که از خانه‌های تاریک خوشش بیاید، پس خیلی فوری برای تعویض لامپ‌ها و گردگیری چراغ و لوسترهای خانه دست به کار شوید تا مشتری هنگام ورود به ملک حس وارد شدن به تالاری نورانی را داشته باشد که دل کندن از آن بسیار مشکل است.

۶- به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در تغییر و تحولات زیاده روی نکنید، به عنوان مثل سعی شما بر این باشد که تا بروزرسانی خانه را به تغییر لوازم آشپزخانه، حال یا کمد حمام محدود کنید نه به تخریب یک دیوار یا ساخت تیغه‌ای وسط سالن پذیرائی!

و در آخر اینکه میزان هزینه‌ای که برای تغییر ظاهر خانه می‌کنید بهتر است با منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید تطابق داشته باشد، زیرا شاید مشتری به دنبال خانه‌ای ساده در محله‌ای معمولی باشد و شما با هزینه‌های بالا به دنبال فروش ملک خود با قیمت نجومی به چنین مشتری باشید و اینجاست که تمام معادلات به هم می‌ریزد.

کد خبر 438300

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =