استخدام «کارشناس مرکز تماس»

یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام «کارشناس مرکز تماس» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت کارگزاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: داشتن مدارک حرفه ای امتیاز محسوب می شود
  • شرایط تخصصی: ارائه گزارش های دوره ای به سرپرست مستقیم، برقراری تماس های خروجی و پیگیری امور مشتری، ارائه راه حل مناسب و یا راه کارهای جایگزین به مشتری، پاسخگویی به تماس های ورودی و درک صحیح نیاز مشتری، پیگیری امور مربوط به مشتری و اطمینان از به نتیجه رسیدن آن ها
  • سایر شرایط: پیگیر، منظم، آشنایی با نرم افزارهای Office، دارای مهارت برقراری ارتباط موثر، دارای روحیه منعطف.
  • سابقه فعالیت: ترجیحا دارای 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه

رزومه خود را با ذکر سمت «کارشناس مرکز تماس» به آدرس زیر ارسال کنید:

Aliaminikhansari@gmail.com


بیشتر بخوانید:

کد خبر 439008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =