به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
-
مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم
-
شرایط تخصصی: مسلط بر نرمافزارهای office و Visio ، داشتن توانایی در نوشتن نامه، مدیریت کارتابل و پیگیری امور، آمادهسازی گزارش و فایل ارائه، روابطعمومی بسیار قوی، مصمم و منظم، دارای توانایی مدیریت اطلاعات محرمانه، مدیریت تعارض و مدیریت استرس
-
سابقه فعالیت: حداقل ۲ سال تجربه مرتبط
لطفا رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻
Mehran.mohamadi@gmail.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما