به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت تحلیلگر شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
- سابقه فعالیت: حداقل ۲ سال
- شرایط تخصصی: ایفای نقش دبیر جلسه در جلسات، آمادهسازی گزارشات مختلف در آفیس و ... در نقش دستیار مدیرعامل، مسلط به نامهنگاری و توانایی تهیه نامه با خلاصه، آشنا با بازارهای مالی و سابقه کار در نهادهای مالی (مزیت محسوب می شود)، تایپ فارسی و انگلیسی سریع، توانایی مدیریت تسکها، برنامهریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی و یادآوری جلسات و تنظیم کلندرها، تنخواه گردانی، محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و اطلاعات محرمانه و نامهها ،فعال و پیشنهاد دهنده برای بهبود فرآیندها
- سایر شرایط: فضای با نشاط، رشد و توسعه فردی در کنار همکاران جوان، پرانرژی و با دانش آکادمیک، شرکت دانشبنیان، بیمه تامین اجتماعی از ابتدا و بیمه تکمیلی اختیاری
رزومه خود را به عنوان «مسئول دفتر مدیر عامل» به آدرس زیر ارسال کنید:
hr@omid.ir
بیشتر بخوانید:
نظر شما