به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سبدگردان شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: کارشناسی
- سابقه کاری: حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
- شرایط اداری: مسلط به امور اداری، مسلط به نرم افزار office، مسلط به شیوه نامه نگاری اداری
- سایر شرایط: آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه به ویژه صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی،متعهد و پیگیر، دارای انگیزه و توانایی ارتباط با مشتریان، دارای روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیر، منظم، صبور و دقیق
رزومه خود را با ذکر موضوع « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻
jobsabadgardan.۹۸@gmail.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما