خبر خوش مدیرعامل «شرانل»

مرحله اول پروژه موم‌گیری شرکت نفت ایرانول اواخر بهمن ماه ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه رونمایی از محصولات جدید شرکت نفت ایرانول در جمع خبرنگاران گفت:امروز در یکی از سایت‌های تولیدی شرکت نفت ایرانول به همراه اعضای شورای سیاست گذاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از چند محصول جدید شرکت نفت ایرانول رونمایی شد.

وی افزود: استانداردهای محصولات رونمایی شده که از صنف روغن موتور، روغن گیربکس، روغن دیزل هستند، ارتقای قابل توجهی پیدا کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: خطوط تولید شرکت نفت ایرانول در حال توسعه است، طرح‌های توسعه‌ای این شرکت در ماه‌های گذشته با سرعت خوبی پیشرفت کرده است و امیدواریم درآمدهای داخلی و صادراتی این شرکت رشد بیشتری داشته باشد.

تاکید بر ارزش افزوده بالاتر

عبدالملکی گفت: تاکید ما این است که در واحدهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر محصولاتی که ارزش افزوده بالاتر و مزیت‎های بیشتری دارند، تمرکز کنیم. در زیرمجموعه‌های ما در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، صندوق‌های ‌ما، شرکت تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و بقیه مجموعه‌ها سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده است و تلاش ما این است بازدهی این مجموعه‌ها افزایش پیدا کند و سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این زمینه انجام شود.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از محصولات جدید شرکت نفت ایرانول


برنامه‌های توسعه‌ای شرکت نفت ایرانول

محمد زارع پور اشکذری، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در گفت و گو با صدای بورس اظهار کرد: امروز از ۷ محصول شرکت نفت ایرانول رونمایی کردیم. ضد یخ‌های رونمایی شده بر اساس مواد آلی و دوستدار محیط زیست ساخته شده است.

خبر خوش مدیرعامل «شرانل»
سالانه بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان
ارزش افزوده شرکت نفت ایرانول افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: آلایندگی محصولات تولید شده کمتر از موارد مشابه است. روغن‌های دیزلی و بنزینی تمام سترتیک است. آلایندگی کمتر، کمک به بهینه سازی مصرف سوخت، ساخته شده بر اساس استانداردهای جهانی از جمله مهمترین ویژگی‌های مثبت این تولیدات است.

مهمترین طرح‌های توسعه‌ای شرکت نفت ایرانول

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: پروژه موم‌گیری از جمله مهمترین طرح‌های توسعه‌ای شرکت نفت ایرانول است. این طرح تا به امروز ۵۰ درصد پیشرفت داشته است. مرحله اول آن اواخر بهمن ماه ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد. بخش دوم آن تا خرداد ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ‌سالانه بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده شرکت نفت ایرانول افزایش پیدا خواهد کرد. کلیه محصولات تولیدی در ساز و کار بورس کالا و بر اساس نرخ پایه‌ای که مصوبات شورای رقابت تعیین کرده، عرضه می شود.

کد خبر 442647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =