استخدام چند ردیف شغلی

یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام چند ردیف شغلی منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت برای هر ردیف شغلی شرایط زیر عنوان شده است:

« کارشناس حسابرس داخلی »

  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری/ حسابرسی
  • شرایط اداری : مطالعه و بررسی فعالیت‌ها، اسناد و گزارش‌های تهیـه شـده واحدهای مختلف شرکت بـه منظـور آگـاهی از تطابق آنها با قوانین، اساسنامه، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها ، بررسی گزارش‌های مالی، میزان رعایت استانداردهای حسابداری و همچنین قابلیت اعتمـاد و اتکـا به اطلاعـات صورتهای مالی ، بررسی گزارش‌های مالی مورد درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار، تهیه گزارش‌های تحلیلی دوره‌ای و موردی. تسلط بر اصول حسابداری و قوانین مالی و مالیاتی، تسلط بر استانداردها و امور حسابرسی، تسلط بر مباحث مالی بازار سرمایه و سبدگردان
  • شرایط تخصصی: مقررات بورس و اوراق بهاردار و تسلط به امور صندوق های سرمایه گذاری
  • سابقه فعالیت: حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط با بازار سرمایه.
  • «کارشناس سرمایه گذاری»
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی مهندسی یا ریاضیات/کارشناسی ارشد گرایش های مالی از دانشگاه های معتبر
  • سابقه کار: حداقل ۱ سال سابقه کار مفید در حوزه بازار سرمایه
  • شرایط تخصصی:آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه، تسلط کامل به یک زبان برنامه نویسی ترجیحا پایتون
  • یا R، تسلط کامل به Excel ، دارای مهارت و تجربه گزارش نویسی
  • گواهینامه های بازار سرمایه: دارندگان گواهینامه اصول و تحلیل گری بازار سرمایه در اولویت هستند.
  • سایر شرایط : آشنایی با زبان انگلیسی و مهارت های ICDL ، دارای روحیه کار تیمی، متعهد، انگیزه بالا و روحیه پیشرفت در کار.

«کارشناس توسعه بازار»

  • شرایط تخصصی: تدوین استراتژی و راهبردهای بازاریابی برای مشتریان حقیقی و حقوقی، مسلط به بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌ریز و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و تهیه گزارش از بازخوردهای آن، تحلیل رفتار مشتریان در راستای تدوین برنامه‌های جدید بازاریابی، تیم‌سازی و همکاری با سایر اعضای تیم (طراح، تولیدکننده محتوا و ...) برای اجرای اهداف واحد، آشنایی کامل به دیجیتال مارکتینگ و تحلیل وبسایت، توسعه برندینگ، مسلط بر تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و وب، خلاقیت در تولید محتوا
  • سایر شرایط: آشنایی با بازار سرمایه و آشنایی با نهادها، آشنایی با مباحث مالی، توانایی مدیریت جلسات حضوری، تعامل موثر با مشتریان حقیقی و حقوقی، توانایی جذب مشتریان بالقوه، تسلط نسبی به زبان انگلیسی
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته‌های مرتبط…

«کارشناس تأمین مالی»

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت مالی/مهندسی مالی/حسابداری
  • سابقه کار: حداقل ۲ سابقه کار مفید در حوزه تامین مالی
  • شرایط تخصصی: تسلط به روش های تامین مالی از طریق بازار سرمایه، تسلط به قوانین و مقررات مرتبط با تامین مالی، توانایی آماده سازی گزارشات توجیهی و سایر گزارشات مورد نیاز به منظور تأمین مالی از طریق انتشار اوراق سرمایه ای و اوراق بدهی، تجزیه و تحلیل صورت های مالی دریافتی از شرکت ها و سایر مدارک دریافتی جهت ارائه مشاوره و راهکار مناسب تامین مالی، پیگیری مراحل تامین مالی شرکت ها از نهاد های ذی ربط، ارائه پیشنهادات در خصوص تامین مالی
  • سایر شرایط: آشنایی با حسابداری مقدماتی، توانایی مدلسازی مالی با استفاده از نرم افزار Excel، دارای مهارت و تجربه گزارش نویسی، آشنایی با تحلیل بنیادی شرکت‌ها ،
  • دارا بودن گواهینامه‌های حرفه‌ای مزیت محسوب می‌گردد
  • سایر شرایط : آشنایی با زبان انگلیسی و مهارت‌های ICDL ، دارای روحیه همکاری تیمی، متعهد ، انگیزه بالا و روحیه پیشرفت در کار.

«عرضه و پذیرش»

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته های مالی، حسابداری، مدیریت و اقتصاد
  • سابقه کار: حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط در نهادهای مالی
  • شرایط اداری:تسلط به نوشتن امیدنامه،گزارش توجیهی افزایش سرمایه،برنامه کسب و کار، آشنا قوانین و مقررات مرتبط با عرضه و پذیرش شرکت ها، تسلط به ورد و اکسل
  • سایر شرایط: متعهد و پیگیر، مسئولیت پذیر، منظم و دقیق، دارای روحیه پیگیر.دارا بودن گواهینامه‌های حرفه‌ای مزیت محسوب می‌شود؛

«کارشناس اداری»

  • رشته تحصیلی: اهمیت ندارد
  • سابقه کار: حداقل یک سال سابقه مرتبط
  • شرایط اداری: آشنا به امور بیمه تکمیلی، قراردادها،نرم افزارهای منابع انسانی در حوزه پرسنلی،حضور و غیاب، احکام(ترجیحا نرم افزارچارگون)، مسلط به آیین نگارش، مسلط به آفیس، بایگانی و آشنا به توکن، مجامع، سامانه های ستان و کدال و پیگیری امور محوله
  • سایر شرایط: منضبط و مسئولیت پذیر، صبور

«کارشناس حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری»

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی رشته حسابداری و سایر رشته‌های مرتبط
  • سابقه کار: یکسال سابقه کار مفید و مرتبط با صندوق های سرمایه گذاری
  • شرایط تخصصی: تسلط بر مالی صندوق های سرمایه گذاری، تسلط بر نرم افزار رایان هم افزا، تسلط بر پرداخت‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری، توانایی تهیه گزارشات صندوق، برخورداری از مدارک حرفه ای بازار سرمایه
  • سایر شرایط: دارای روحیه مسئولیت پذیری، انعطاف پذیر، دقت در انجام امور محوله، منظم، متعهد و پیگیر

«کارشناس فروش و توسعه بازار»

  • شرایط اداری: تسلط به قوانین بورسی، اجرا کردن کلیه برنامه‌های بازاریابی در راستای جذب و شناسایی مشتری جدید و بالقوه.
  • سایر شرایط: متعهد و پیگیر، تسلط به نرم افزارهای آفیس، روابط عمومی بالا و حسن اخلاق و رفتار

«سرپرست امور اجرایی صندوق سرمایه‌گذاری و سبدها»

  • مدرک تحصیلی : دارای مدرک حداقل کارشناسی در رشته‌های حسابداری یا مدیریت مالی
  • شرایط اداری :مسلط به نرم افزارهای آفیس
  • شرایط تخصصی : آشنایی کامل به امور اجرائی صندوق‌های سرمایه‌گذاری،آشنایی کافی با حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری، آشنایی کافی با تهیه گزارش پرتفوی ماهانه، آشنایی کافی جهت تهیه صورت‌های مالی صندوق‌ها و آشنایی کافی با نرم افزار رایان هم افزا و تدبیر پرداز و آشنایی کامل با سبدهای اختصاصی و امور اجرایی مربوطه
  • سایر شرایط : توانایی مدیریت زمان،توانایی پیگیری امور،توانایی گزارش نویسی،توانایی انجام کار همزمان ،توانایی کار تیمی، متعهد و مسئولیت پذیر ،دقت و تمرکز در انجام أمور محوله،سرعت عمل در کار، انعطاف پذیری
  • سابقه کار: حداقل سه سال سابقه کار مرتبط

برای هر فرصت شغلی رزومه خود را با عنوان آن به آدرس زیر ارسال کنید:

sandogh99@yahoo.com


بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس بازار سرمایه

استخدام معامله‌گر اوراق

استخدام کارشناس توسعه بازار

استخدام کارشناس بازار سرمایه

استخدام معامله گر و کارشناس پذیرش مشتریان

کد خبر 443546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =