به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: کارشناسی
- شرایط تخصصی: تایپ، تسلط کامل به نرم افزارهای آفیس، مسلط به نکته برداری از جلسات و نگارش صورتجلسه
- شرایط اداری: آشنا به امور اداری، داشتن روابط عمومی بالا و حسن رفتار در محیط کار، منظم و دقیق، داشتن روحیه همکاری بلند مدت
- سابقه فعالیت: الزامی نیست
- سایر شرایط: فعالیت به صورت تمام وقت
رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
globalmail124@gmail.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما