۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
رشد ۲/۸ درصدی فروش « شرنگی »

ابراهیم فرخ نژاد مدیرعامل شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین گفت : فروش این شرکت در مقایسه با سال گذشته افزایش رشد ۲/۸ درصدی را تجربه کرده است.

صدای بورس - زهرا مالمیر؛ ابراهیم فرخ نژاد مدیرعامل شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین روز شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: شرکت در سال ۱۳۴۴ تاسیس شد و از بدو کار تحت لیسانس شرکت سیگما کوتینگ هلند بوده و هم اکنون نیز با استفاده از بنیه علمی افراد مجرب و آزمایشگاه مجهز مجهز و مدرن به عنوان بزرگترین تولید کننده از نظر حجم تولید فروش و نیروی انسانی فعال به طور مستقل قادر است هرگونه سفارش را در سطح استانداردهای بین المللی تولید و عرضه کند و می توان گفت تنها شرکتی در کشور است که می‌تواند انواع رنگهای ساختمانی صنعتی پودری اتومبیلی دریایی و غیره را در حجم و کیفیت بالا تولید و عرضه کند.

رشد ۲/۸ درصدی فروش « شرنگی »

فرخ نژاد اضافه کرد: پنج خطه پودری در حال حاضر مشغول فعالیت است است و بنا به دلایلی حجم تولیدات شرکت برای مدتی نسبت به سالهای قبل کاهش یافته بود و مقداری هستند بازار خود را از دست داده بود اما در یک سال گذشته هیئت مدیره تدابیری که اتخاذ کرد این شرکت را مجدداً وارد گود رقابت کرد و توانستیم سهم زیادی از بازارهای از دست رفته را به شرکت بازگردانیم.

وی افزود: نسل جدید رنگهای روغنی هستند که حافظ محیط زیست بوده و به سلامت مصرف‌کننده آسیب نمی رسانند، برند آتیه در حال حاضر با توجه به سلیقه مخاطب روی رنگ های پایه آب تمرکز کرده است.

رشد ۲/۸ درصدی فروش « شرنگی »

وی همچنین افزود: در یک سال گذشته در خصوص بسته آلاینده‌ها نیز بسیار متمرکز بوده ایم تولید رنگین از لحاظ آلایندگی تسویه می‌شود و این اقدامات همواره رعایت شده است.

فرخ نژاد نژاد اظهار کرد: حجم فروش شرکت تغییراتی داشته و محصولات جدید مجموعه نیاز بازار را تامین کرد افزایش ۲.۸ برابری فروش شرکت از جمله اتفاقات مهم بوده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰، هفت محصول جدید به سبد کالای شرکت افزوده شده و سهم از بازار آره این مجموعه با در نظر گرفتن تمام محصولات حدود ۱۰ درصد است.

رشد ۲/۸ درصدی فروش « شرنگی »

مدیرعامل ««شرنگی»» تصریح کرد: در خصوص صادرات شرکت هرچند نمایشگاه بین المللی ارمنستان و عراق شرکت کردیم و سفارش های خوبی از ارمنستان داشتیم اما شرایط بازار به سمت و سوی گرایش یافت که از عهده پرداخت آن بر نیامدیم و فعلاً بر پوشش داخل تمرکز کرده‌ایم اما برنامه ریزی هایی برای صادرات داریم و قصد داریم بازار هدف خود را از کشورهای همسایه برداشته و به کشورهای پیشرفته تر گسترش دهیم.

وی ادامه داد: نماد شرنگی در حال حاضر در بازار پایه قرار دارد و هماهنگی های لازم برای ارتقاء شرکت به بازار اصلی بورس انجام شده است.

وی در انتها تاکید کرد: از ابتدای بهمن ماه جشنواره نوروزی شرکت رنگین شروع خواهد شد و برای ایجاد جذابیت بین خریداران تقسیم بندی هایی در خصوص جوایز صورت گرفته که بخشی از آن نقدی و داخل ظروف رنگ بوده و بخشی نیز برای خریداران عمده محصولات خواهد بود.

کد خبر 444039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =