راند دوم عزل و نصب‌ها شروع شده است/ پس از پتروشیمی نوبت خودروسازان رسید

اخبار حکایت از این دارد که مدیرعامل یکی از دو خودروساز بزرگ عصر امروز با مدیران شرکت خداحافظی کرده است.

به گزارش صدای بورس؛ شنیده‌ها و اخبار حکایت از آن دارد که مدیرعامل سایپا با کارکنان این شرکت خداحافظی کرده است. همچنین حمیدرضا رستگار عضو هیئت مدیره خودروسازی سایپا، دومین مدیر ارشد این شرکت است که استعفای خود را اعلام کرد.

به نظر می‌رسد بعد از توقف‌های ناشی از اعتراضات به دوره ضربتی تغییر و تحولات در وزارتخانه و شرکت‌های بزرگ خصولتی دوباره موج جدیدی از عزل و نصب‌ها شروع شده است

شاه بیت این تغییر و تحولات، انتصاب عبدالعلی علی عسگری رئیس سابق صدا و سیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ ‎پتروشیمی خلیج فارس بود، این انتصاب از آنجایی که آینده بزرگترین شرکت بورسی ایران (نماد فارس) را تحت الشعاع مدیریت علی عسگری قرار می‌داد، اعتراضات گسترده‌ای را به دنبال داشت.

پس از تغییر و تحولات دیروز و انتصاب عجیب و غریب در هلدینگ فارس، این بار قطار انتصاب‌ها به ایستگاه خودروسازها رسید.

تغییر تحولات گسترده اما به اینجا ختم نشده است و موج این عزل و نصب‌ها به ورزشی‌ها نیز رسید، و امروز پس از مدت‌ها کش‌وقوس شاهد اعلام رسمی نام رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس بودیم. درویش که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را نیز در کارنامه دارد، با سجادی که هم اکنون در صدر وزارت ورزش نشسته است، در این باشگاه هم‌دوره بوده است.

ورزش ۳ در گزارشی جالب عزل و نصب‌های تیم‌های پر طرفدار پایتخت را پوشش داده است. رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا، برای مدیرعاملی تیم ورزشی پرسپولیس منصوب شد. صدری، سرپرست باشگاه پرسپولیس عضو موظف هیئت مدیره همراه اول است.


بیشتر بخوانید:

مدیرعامل " فارس " تغییر کرد


بررسی‌های میدانی صدای بورس از عزل و نصب‌های وزارتخانه‌هایی همچون نفت و صمت نشان از این دارد که عزل و نصب‌های دولت سیزدهم در ۲ بخش خلاصه می‌شود. بخش اول در همان ابتدا و با در دست گرفتن سکان ریاست جمهوری بود که تا سطح معاونان وزیر ادامه یافت. این معاونان بعد از وقفه شش ماهه شروع به چیدمان جدید خود کردند، و پس از هجمه اولیه در حال صف آرایی تیم جدید هستند.

کد خبر 444810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =