به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
- سابقه کار: حداقل ٣ سال مرتبط با موضوع فعالیت در سمت مورد نظر
- شرایط تخصصی: آشنایی با اصول بایگانی، مکاتباط اداری، مسلط به امور و اتوماسیون اداری، آشنا با امور تنخواه گردانی، مسلط به زبان انگلیسی و مکاتبات بازرگانی، آشنا با نهادهای مالی مرتبط با بازار سرمایه
- سایر شرایط: روابط عمومی و روحیه مسولیت پذیری بالا، تسلط کامل بر آفیس، دارای روحیه پیگیری و دقت عمل بالا، آشنا با مفاهیم بازار سرمایه، دارای سرعت عمل بالا
رزومه خود را با ذکر عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
hrmo.recruit@gmail.com
- بیشتر بخوانید:
استخدام معاملهگر بورس اوراق بهادار
نظر شما