کدام محصول « ارفع » مشتری بیشتری داشت؟

گزارش و عملکرد بهمن ماه نماد ارفع را بخوانید.

به گزارش صدای بورس؛ شرکت آهن و فولاد ارفع با نماد (ارفع) در بازار دوم فرابورس قرار دارد.

فولاد ارفع در ۳ ماه نخست سال ۳۹۱ ریال سود شناسایی کرد. رشد فروش در ۳ ماه دوم سال موجب شد تا ارفع در تابستان به سود بهتر ۷۲۶ ریالی دست یابد. در ۳ ماه سوم اما کاهش درآمد و افزایش بهای تمام شده محصولات منتج به شناسایی سود ۲۴۴ ریالی شد. در مجموع این شرکت در ۹ ماهه نخست سال به سود ۱.۳۶۱ ریالی رسید که به نسبت سود دوره مشابه سال قبل با افزایش ۶ درصدی همراه بوده است. همچنین حاشیه سود ناخالص در در فصل پاییز با کاهش چشمگیر ۷۰ درصدی در مقایسه با ۳ ماهه تابستان به سطوح ۹ درصدی رسیده است.

این شرکت در بهمن ماه فروش خوب ۱۱.۲۲۳ میلیارد ریالی را رقم زده که نسبت به میانگین فروش پاییز، ۵۹ درصد و در مقایسه با فروش دی، ۱۲۲ درصد بهتر عملکرده است. در بین سبد محصولات شرکت شمش فولادی بیشترین وزن فروش را دارد که با افزایش ۶ درصدی نسبت به ماه قبل به ۱۳۹ میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است. با توجه به جهش مبلغ فروش در بهمن و در نظر گرفتن رشد نرخ فروش، انتظار می‌رود ارفع در کوارتر پایانی بتواند به سود بهتر از فصل پائیز دست یابد.

کدام محصول « ارفع » مشتری بیشتری داشت؟

منبع: کارگزاری بورس بیمه ایران

کد خبر 447676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =