به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی، ترجیحا در رشتههای مدیریت
- شرایط تخصصی: مسلط به نرمافزارهای آفیس word و Excel و power point و outlook، مسلط به اتوماسیون اداری، مسلط به آیین نگارش و مکاتبات اداری، آشنایی کامل با امور اداری و تشریفات
- شرایط اداری و عمومی: متعهد و پاسخگو، دارای احساس مسئولیت بالا، روابط عمومی قوی، برخورد محترمانه، پیگیری امور محوله تا حصول نتیجه، منظم و وقت شناس، قدرت یادگیری بالا
- سابقه فعالیت: حداقل ۲ سال
رزومه خود را با عنوان شغلی « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:
jobs@algocm.com
بیشتر بخوانید:
-
استخدام معاملهگر اوراق
-
استخدام پذیرش بورس کالا
-
استخدام کارشناس اجرایی صندوقهای بازارگردانی
-
استخدام کارشناس بازار سرمایه
-
استخدام کارشناس مالی و حسابداری






نظر شما