۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
مثبت و منفی صندوق‌ها ۲۲ فروردین

امروز در نقشه مندرج در سایت فیپیران بهترین رنگ به بخش صندوق‌های مختلط تعلق گرفت که تنها یک صندوق در آن بازدهی منفی داشت.

صدای بورس - حسین حریریان، امروز در نقشه درج شده در سایت فیپیران با فیلتر بازدهی روزانه، ۳ صندوق درآمد ثابت، ۳ صندوق سهامی و تنها یک صندوق مختلط بازدهی منفی داشتند.

در بخش صندوق‌های مختلط، صندوق نیکوکاری ایتام برکت با بازدهی ۰.۱۵ - درصد تنها صندوقی بود که عملکرد خوبی نداشت اما در این بین بالاترین بازدهی را صندوق مختلط کاریزما با ۱.۰۳ + بالاترین بازدهی را به خود اختصاص داد.

در بخش صندوق‌های سهامی، صندوق پالایش یکم با بازدهی روزانه ۰.۱۴- درصد، صندوق کارگزاری پارسیان با بازدهی روزانه ۰.۸۶- درصد و مشترک تدبیرگران فردا با بازدهی ۰.۴۸- درصد از صندوق های منفی بودند.

در بخش صندوق‌های با درآمد ثابت، با فیلتر روزانه، تعداد صندوق‌هایی که بازدهی منفی انگشت شمار است و باز هم رنگ سبز خودنمایی می‌کند؛ در این میان صندوق تصمیم با بازدهی ۰.۰۴ - درصد، آسمان امید با بازدهی ۰.۱۶- و اعتماد آفرینان پارسیان با بازدهی ۰.۲۵- درصد بازدهی منفی داشتند اما از سوی دیگر صندوق یکم کارگزاری بانک کشاورزی با بازدهی ۰.۴۱+ بهترین عملکرد را به خود اختصاص داد.

کد خبر 449949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =