مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور طلاق گرفتند؟

آنونس فیلم سینمایی «تارا» به کارگردانی کاوه قهرمان رونمایی شد. 

به گزارش صدای بورس ، مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی ور یکی از زوج های مشهور بازیگر سینما و تلویزیون هستند که فیلم تارا با بازی مشترک آنها داستان متفاوتی را روایت می کند.

گفتنی است ؛ مهدی پاکدل بعد از جدایی از بهنوش طباطبایی با رعنا آزادی ور ازدواج کرد. مهدی پاکدل با انتشار تصویری از همسرش به شایعه‌ها درباره جدایی‌اش خاتمه داد:


فیلم سینمایی تارا با نام سابق لحظه‌ای و دیگر هیچ، به کارگردانی و نویسندگی کاوه قهرمان و تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی است که اکران آن از ۲ شهریور ماه در سینماهای کشور آغاز شد.

این فیلم که در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت اولین تجربه بلند سینمایی کاوه قهرمان پس از ساخت چند فیلم کوتاه و تیزرهای تبلیغاتی و دریافت جوایز متعددی در این زمینه می باشد.

کد خبر 458252

اخبار مرتبط

  • اگر توافق نشود تکلیف بخش مسکن چیست؟

    اگر توافق نشود تکلیف بخش مسکن چیست؟

     بازار مسکن به‌عنوان محلی که خانوارها «گران‌ترین و ضروری‌ترین» کالای مصرفی خود را از آنجا تامین می‌کنند، در یک دوراهی قرار گرفته است؛ «حل معادله برجام» یا «تداوم وضعیت فعلی» می‌تواند بیش از هر متغیر (عامل) دیگری جهت این بازار را تحت‌تاثیر قرار دهد.

  • پشت پرده ریزش شبانه قیمت دلار

    پشت پرده ریزش شبانه قیمت دلار

    عده ای از معامله گران نسبت به احیای برجام خوشبین هستند و به نظر می رسد بازار به استقبال توافق هسته ای رفته است. از سوی دیگر دلار تهران حمایت بازار های همسایه را از دست داده و همین امر موجب شده نرخ دلار در تهران به سرعت در باتلاق فرو رود.

  • ماهی یک میلیارد دلار زیان صنایع از این محل

    ماهی یک میلیارد دلار زیان صنایع از این محل

    خاموشی برق صنایع تاکنون خسارت‌هایی  را به بخش‌های مختلف تولیدی وارد کرده و سبب کاهش بازدهی تولید برخی از صنایع شده است این درحالی است که قطعی برق حداقل ۲۰ درصد هزینه‌های تولید را در برخی صنایع افزایش می‌دهد و برآورد شده این خاموشی‌ها ماهانه یک میلیارد دلار زیان به اقتصاد کشور وارد می‌کند که معادل نیمی از سرمایه ساخت یک نیروگاه ۴ هزار مگاواتی است، بنابراین عدم تامین برق پایدار واحدهای صنعتی در سال‌های اخیر و خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده و نشده مشکلاتی را برای واحدهای تولیدکننده ایجاد کرده است.

  • قطار بورس روی ریل مذاکرات در حرکت است

    قطار بورس روی ریل مذاکرات در حرکت است

    مذاکرات ایران و قدرت های برتر در حالی پس از یک وقفه طولانی مجددا از سر گرفته شد که بازارهای دارایی در مقابل این دور از رفت و آمدهای طرف‌های مذاکره‌کننده گاردی متفاوت از یکدیگر گرفتند.

  • واهمه خریدار و فروشنده مسکن بعد از توافق برجام

    واهمه خریدار و فروشنده مسکن بعد از توافق برجام

    طی چند روز اخیر همزمان با اخبار رسمی پیرامون توافق احتمالی بازار مسکن نیز واکنش نشان داد.

  • سکه در پله‌های ابتدایی کانال ۱۴ ایستاد

    سکه در پله‌های ابتدایی کانال ۱۴ ایستاد

    فشار فروش در بازار ارز تهران همچنان ادامه دارد.

  • قانون تبلیغات برای شاخ‌ های مجازی

    قانون تبلیغات برای شاخ‌ های مجازی

    مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌نویس طرحی با عنوان مسئولیت تأییدکنندگان در تبلیغات بازرگانی فضای مجازی را ارائه کرده که به ‌نظر، هدف از آن تدوین قانون جدید تبلیغات افراد مشهور و همچنین شاخ‌های مجازی و البته صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان کالاها و خدمات در برابر آگهی‌های فریبنده و گمراه‌کننده است. این ویرایش نخست طرح پیشنهادی برای صیانت از حقوق کاربران و مخاطبان تبلیغات در فضای مجازی است که ممکن است در آینده تغییر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =