تحلیلی بر وضعیت شاخص های بزرگ جهان

وضعیت بازارهای سهام بزرگ جهان در یک هفته اخیر بررسی شد.

به گزارش صدای بورس، وضعیت بازارهای جهان نشان داد؛ شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ با رشد ۲ درصدی، بیش ترین افزایش در بین شاخص های بزرگ را داشت.

بازارهای جهانی سهام در هفته گذشته عمدتا شاهد افت هفتگی دیگری بودند که در بین آنها شاخص هانگ سنگ در هنگ کنگ با رشد ۲ درصدی، بیش ترین افزایش در بین شاخص های بزرگ را داشت. شاخص Nasdaq۱۰۰ در آمریکا با افت ۴.۸ درصدی، بیشترین کاهش را داشته است.

تحلیلی بر وضعیت شاخص های بزرگ جهان

وضعیت بازار سهام آمریکا در یک هفته اخیر
وعده جروم پاول ریاسیت فدرال رزرو برای ادامه سیاست تهاجمی این نهاد در مبارزه با تورم،باعث نا امیدی سرمایه گذاران در روز جمعه شد و بازارهای سهام در آمریکا شاهد سقوط چشمگیری بودند.
شاخه داوجونز با افت هزار واحیدی ۳.۴درصد ، ضعیف ترین عملکرد روزانه از ماه می را تجربه کرد، شاخه نزدک افت نزدیک به ۴درصدی را شاهد بود وS&P ۵۰۰نیز۳.۴درصد کاهش یافت. هر سه شاخه افت هفتگی بیش از ۴درصدی را در هفته گذشته تجربه کردند که دومین کاهش متوالی هفتگی محسوب می شود.

تحلیلی بر وضعیت شاخص های بزرگ جهان

منبع:سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس

کد خبر 458257

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رونق به بورس بازمی گردد؟

    رونق به بورس بازمی گردد؟

    این روزها بازار سهام به‌دنبال اخبار منتشرشده حول افزایش دامنه‌نوسان در دو بازار اول بورس و فرابورس شاهد تغییر رویه سهامداران دو بازار مذکور در روند معاملاتی خود است.

  • تحلیل سهام بورسی ممنوع شد!

    تحلیل سهام بورسی ممنوع شد!

    مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس اعلام کرد که پس از این شرکت‌های کارگزاری بدون داشتن مجوز حق مشاوره سرمایه‌گذاری و تحلیل سهام برای مشاوره را ندارند.

  • قانون جدید چه اثری بر بازار سرمابه دارد؟

    قانون جدید چه اثری بر بازار سرمابه دارد؟

    چند روز قبل بخشنامه‌ای منتشر شد مبنی‌بر صفر شدن مالیات بر سود شرکت‌هایی که در سال‌جاری به‌جای تقسیم سود اقدام به افزایش سرمایه کنند؛ این در حالی است که به‌نظر می‌رسد عواملی نظیر عدم‌اطمینان بالا در اقتصاد ایران، حکمرانی غلط اقتصادی، ساختار مدیریت دولتی در شرکت‌ها و عوامل مهمی نظیر سهامداری بالای صندوق‌های بازنشستگی، چنین برنامه‌ای در سال‌جاری نمی‌تواند چندان موفق ظاهر شود و احتمالا منافع سرمایه‌گذاران خرد را هم تامین نمی‌کند.

  • پاسخ برجامی بورسی‏‏‏‏‏‌ها به شاخص

    پاسخ برجامی بورسی‏‏‏‏‏‌ها به شاخص

    شاخص‌کل بورس اوراق‌بهادار تهران در معاملات روز سه‌شنبه بیش از ۵‌هزار و ۹۰۰ واحد ریزش کرد و در محدوده یک‌میلیون و ۴۲۰‌هزار واحدی متوقف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =