۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
نقدینگی به بازار برمی گردد؟

گزارشی از آخرین وضعیت بورس را بخوانید.

به گزارش صدای بورس، درهفته گذشته شاخص هموزن بار شد ۲.۲ درصدی مواجه شد.

درهفته گذشته شاهد واگرایی بین شاخص ها دربازار سهام بودیم به صورتی که برخلاف روند نزولی شاخص کل،شاخص هموزن بار شد ۲.۲ درصدی مواجه شد.
همچنین ورود نقدینگی به گروه های حمل و نقل و خودرو در هفته گذشته نشان می دهد جریان نقدینگی به طور مجدد با سیگنال های مثبت برجامی از سوی اتحادیه اروپا ،به سمت برخی از نمادهای برجامی کانالیزه شده است.

نقدینگی به بازار برمی گردد؟

نقدینگی به بازار برمی گردد؟

منبع: سرمایه گذاری مهرگان تامین پارس

کد خبر 458272

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رونق به بورس بازمی گردد؟

    رونق به بورس بازمی گردد؟

    این روزها بازار سهام به‌دنبال اخبار منتشرشده حول افزایش دامنه‌نوسان در دو بازار اول بورس و فرابورس شاهد تغییر رویه سهامداران دو بازار مذکور در روند معاملاتی خود است.

  • تحلیل سهام بورسی ممنوع شد!

    تحلیل سهام بورسی ممنوع شد!

    مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس اعلام کرد که پس از این شرکت‌های کارگزاری بدون داشتن مجوز حق مشاوره سرمایه‌گذاری و تحلیل سهام برای مشاوره را ندارند.

  • قانون جدید چه اثری بر بازار سرمابه دارد؟

    قانون جدید چه اثری بر بازار سرمابه دارد؟

    چند روز قبل بخشنامه‌ای منتشر شد مبنی‌بر صفر شدن مالیات بر سود شرکت‌هایی که در سال‌جاری به‌جای تقسیم سود اقدام به افزایش سرمایه کنند؛ این در حالی است که به‌نظر می‌رسد عواملی نظیر عدم‌اطمینان بالا در اقتصاد ایران، حکمرانی غلط اقتصادی، ساختار مدیریت دولتی در شرکت‌ها و عوامل مهمی نظیر سهامداری بالای صندوق‌های بازنشستگی، چنین برنامه‌ای در سال‌جاری نمی‌تواند چندان موفق ظاهر شود و احتمالا منافع سرمایه‌گذاران خرد را هم تامین نمی‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =