انتظار معجزه حمایت ها برای شاخص کل

گزارش تحلیلی از وضعیت شاخص کل را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس،شاخص کل روی حمایت مورب بلند مدت و کف کانال نزولی است.

 براساس تحلیل شاخص_کل، شاخص روی حمایت مورب بلند مدت و کف کانال نزولی است . اندیکاتور RSI هفته گذشته به طرز بی سابقه ایی نزول داشته و به نقاطی رسیده ایم که اگر از دست برود شاید دیگر نتوان برای بازار کاری کرد .
اگر بنا بر حمایت از بازاری  است که دوسال  روز خوش به خود ندیده ،شاید این روزها آخرین فرصت باشد .

انتظار معجزه حمایت ها برای شاخص کل

منبع : کارگزاری سهام بارز

کد خبر 460306

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پیش بینی بورس هفته سوم مهر / شاخص کل به ته خط رسیده است؟

    پیش بینی بورس هفته سوم مهر / شاخص کل به ته خط رسیده است؟

    پاییز بورس فعلاً سبز نشده است؛ شاخص کل همچنان بر مدار نزول قدم می‌گذارد و ارزش معاملات هر روز آب می‌رود. میانگین ارزش معاملات خرد روزانه در هفته دوم مهر حدود یک هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان بود که پایین ترین میزان از ابتدای امسال محسوب می‌شود. در این هفته به اندازه ۲۰ درصد ارزش معاملات خرد، حقیقی ها پول از بازار خارج کردند. در این شرایط چه سناریوهایی پیش روی بورس در هفته سوم مهر ماه قرار دارد؟

  • آیا می‌توان به نجات بورس خوشبین بود؟

    آیا می‌توان به نجات بورس خوشبین بود؟

    بورس اوراق‌بهادار تهران در حالی دومین هفته از مهرماه را به پایان رساند که برآیند دادوستدهای آن در چهار روز معاملاتی هفته گذشته با کاهش ۴۳/ ۲‌درصدی مواجه شد و دومین افت هفتگی بیش از ۴/ ۲درصدی را در سال‌۱۴۰۱ به ثبت رساند، ضمن اینکه ارزش کل بورس تهران نیز کاهش ۵۳/ ۲‌درصدی و ارزش کل فرابورس نیز در جریان معاملات هفته گذشته با کاهشی ۳۸/ ۲‌درصدی مواجه شدند.

  • بورس همچنان با خروج حقیقی ها دست به گریبان است

    بورس همچنان با خروج حقیقی ها دست به گریبان است

    بررسی روند بازار سهام در روزهای گذشته حکایت از این امر دارد که میل به‌فروش درمیان سهامداران خرد خاموش‌شدنی نیست و بازار سهام احتمالا در روزهای پیش‌رو همچنان با چالش خروج حقیقی‌ها دست‌به‌گریبان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =