۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
قیمت دلار و پوند/جدول

بانک مرکزی امروز، دوشنبه (۱۸ مهر)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز افزایش و نرخ ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی امروز نرخ هر دلار را ۴۲ هزار ریال، پوند را ۴۶ هزار و ۵۷۵ و یورو را ۴۰ هزار و ۹۱۳ ریال اعلام کرد.

نرخ رسمی ۱۶ ارز کاهش یافت | ۱۸ مهر ۱۴۰۱

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 460672

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دلار در کانال ۳۱ هزار تومانی؛ خبری از خریدار نیست

    دلار در کانال ۳۱ هزار تومانی؛ خبری از خریدار نیست

    فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته نظاره گر تداوم عرضه ارز در بازار توافقی هستند. روندی که باعث عقب ماندن تقاضا از عرضه شود و در نتیجه شاخص ارزی برای مسیر نزولی آماده شود.

  • شاخص های اقتصادی یخبندان بورس کدامند؟

    شاخص های اقتصادی یخبندان بورس کدامند؟

    طی دهه ۹۰ شمسی که عملاً «دهه از دست‌رفته» اقتصاد لقب گرفته است، صادرات نفت به واسطه تحریم‌ها ناپایدار و نوسانی بوده از این‌رو نماگرهای اصلی اقتصاد شامل رشد اقتصادی، تورم، بیکاری، نرخ تشکیل سرمایه و نرخ ارز از آن زمان تاکنون در وضعیت بسیار نابسامانی به سر می‌برد.

  • جزییات توافقات مجمع اقتصادی خزر

    جزییات توافقات مجمع اقتصادی خزر

    رئیس سازمان توسعه و تجارت خاطر نشان کرد: عضویت تجاری ما در منطقه آزاد اوراسیا نهایی و به زودی در آنجا عضو خواهیم شد . در این منطقه از کشورهای حاشیه دریای خزر قزاقستان و روسیه عضو هستند از این‌رو آذربایجان و ترکمنستان می‌توانند به این توافق‌های منطقه‌ای اضافه شوند.

  • دلار ۳۵ تومانی در راه است

    دلار ۳۵ تومانی در راه است

    بلاتکلیفی بازار ارز ادامه دارد. ندری اقتصاددان که رکود بازار را بیشتر مربوط به مساله برجام می داند تا اعتراضات اخیر، گفت: با توجه به بازده منفی دلارنسبت به تورم احتمال افزایش دوباره قیمت ها وجود دارد.

  • دلار جهانی اوج می‌گیرد

    دلار جهانی اوج می‌گیرد

    پس از آن که داده‌های ایالات متحده نشان داد کارفرمایان بیش از آنچه انتظار می‌رفت در ماه سپتامبر نیروی کار استخدام کرده‌اند، دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی تقویت شد که بیان می‌کند فدرال رزرو احتمالاً در حال حاضر به سیاست انقباض تهاجمی خود پایبند خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =