۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
قیمت دلار به داد سکه رسید

روز شنبه دلار در مسیر صعودی قرار گرفت و توانست به سوی محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت کند. این موضوع موجب شد که سکه امامی به سوی مرز ۱۵ میلیون تومانی حرکت کند و بازیگران نزولی انتهای هفته دچار ضرر شدند.

به گزارش صدای بورس،سکه امامی به بالای مرز ۱۵ میلیون تومانی برگشت تا انتظارات نزولی در بازار فلز گران بهای داخلی کمرنگ تر شود. به باور فعالان، فلز گران بهای داخلی به دلیل رشد قیمت دلار از فاز نزولی خارج شد و به زیر محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرفت.

روز جمعه در بازار پشت خطی، سکه با افزایش فشار فروش در بازار پشت خطی مواجه شد و در مقطعی حتی در محدوده ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. با این حال، روز شنبه دلار در مسیر صعودی قرار گرفت و توانست به سوی محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان حرکت کند. این موضوع موجب شد که سکه امامی به سوی مرز ۱۵ میلیون تومانی حرکت کند و بازیگران نزولی انتهای هفته دچار ضرر شدند.

در این میان خروج اونس طلا از فاز نزولی نیز تا حدی در برگشت انتظارات سکه بازان موثر بود. اونس طلا که به زیر سطح هزار و ۶۵۰ دلار رفته بود، در انتهای هفته بازارهای جهانی توانست فاز صعودی بگیرد و همین موضوع کمک کرد ارزش ذاتی سکه کمی تقویت شود. با وجود رشد قیمت سکه در روز شنبه، تحلیل گران فنی باور دارند بدون شکست محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، خریداران بزرگ وارد بازار نخواهند شد.

Untitled-10

منبع: اکو ایران

کد خبر 461375

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت طلا و سکه، امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۱

    قیمت طلا و سکه، امروز ۲۸ مهر ۱۴۰۱

    هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۳۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

  • قیمت سکه امروز دوم آبان ۱۴۰۱

    قیمت سکه امروز دوم آبان ۱۴۰۱

    ​قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یک آبان ماه ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون ۹۰۰ هزار تومان رسید.

  • کاهش نرخ رسمی ۲۵ ارز /جدول

    کاهش نرخ رسمی ۲۵ ارز /جدول

    بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز افزایش و نرخ ۱۰ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

  • پیش بینی زیان در بازار سکه

    پیش بینی زیان در بازار سکه

    برخی از فعالان بازار سکه معتقد بودند رشد قیمت طلا ممکن است انتظارات کاهشی برای سکه را تعدیل کند. با این حال نقش اول بازار سکه در شرایط فعلی همچنان نرخ دلار است.

  • قیمت دلار و یورو در روز تعطیل

    قیمت دلار و یورو در روز تعطیل

    قیمت ارز، دلار، یورو، طلا و سکه در بازار را در جداول زیر مشاهده کنید.

  • طلا و سکه چقدر گران می شوند؟

    طلا و سکه چقدر گران می شوند؟

    افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی و البته نوسانات نرخ ارز در بازارهای داخلی، بازار سکه و طلای داخلی را هم تکان داد و با کمی افزایش همراه کرد.

  • افزایش قیمت  سکه پس از هفته‌ها ثبات

    افزایش قیمت سکه پس از هفته‌ها ثبات

    کارشناس و فعال بازار طلا گفت: قیمت انواع سکه و طلا در هفته‌های گذشته ثابت بود، اما در روزهای پایانی هفته شاهد رشد قیمت‌ها بودیم و حباب سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

  • پوند و یورو چند؟/جدول

    پوند و یورو چند؟/جدول

    بانک مرکزی امروز، دوشنبه (۲ آبان)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و نرخ ۱۳ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =