فروش ارز در شعب منتخب چهار بانک‌ فراهم شد | اسامی بانک ها و میزان عرضه ارز

علاوه بر صرافی‌های مجاز، از امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۱ عرضه ارز توافقی در شعب منتخب بانک‌های عامل ملی، صادرات، ملت و تجارت هم فراهم شد.

به گزارش صدای بورس، در زمینه تسهیل و تأمین تقاضای ارز به‌صورت اسکناس از امروز ۱۴۰۱/۰۸/۱۵ علاوه بر صرافی‌های مجاز، امکان تأمین ارز حداکثر به میزان دو هزار یورو یا معادل آن به دلار از طریق شعب منتخب و واحدهای ارزی بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران برای اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال با ارائه کارت ملی نیز فراهم شده است.

فروش ارز در شعب منتخب چهار بانک‌ فراهم شد | اسامی بانک ها و میزان عرضه ارز

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 462179

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  ابرتورم در راه است؟

    ابرتورم در راه است؟

    پدرام سلطانی، کارشناس و فعال اقتصادی در توییتر نسبت به افزایش ناگهانی و شدید قیمت دلار در بازار ارز واکنش نشان داد. وی این اتفاق را نشانه‌ای منفی قلمداد کرده و از این نوسانات به عنوان آسیب جدی اقتصاد ایران یاد کرد.

  • فقط ۱۵ صرافی در تهران صف خرید داشتند

    فقط ۱۵ صرافی در تهران صف خرید داشتند

    سخنگوی بازار متشکل ارزی اظهار داشت: در این چند روز اخیر در بین ۱۰ تا ۱۵ صرافی صف تقاضای ارز تشکیل شده بود. اما دلالان با هدف القای بار روانی به مردم و بازار به این صفوف دامن می‌زنند و به دنبال این هستند که با طولانی شدن صف این تصور را بین مردم ایجاد کنند که عرضه ارز کاهش یافته و باعث نگرانی مردم شوند.

  • دلیل خاصی برای نوسان نرخ ارز وجود ندارد

    دلیل خاصی برای نوسان نرخ ارز وجود ندارد

    کارشناس اقتصادی درباره نوسان نرخ ارز در بازار گفت: دلیل خاصی برای افت و خیز قیمت ارز وجود ندارد.

  • قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز

    قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز

    امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۴۳۱هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =