دستاوردهای همراه اول در حوزه متاورس و انیمیشن در اینوتکس ۲۰۲۳ ارائه می شود

همراه اول ضمن حضور و حمایت در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ دستاوردهای فناورانه خود را در حوزه های متاورس و انیمیشن ارائه خواهد کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳؛ در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ مجموعه همراه اول به عنوان یکی از حامیان برگزاری نمایشگاه به ارائه دستاوردهای فناورانه خود در حوزه های مختلف از جمله متاورس و انیمیشن می پردازد. حضور مجموعه هاب اصفهان و هاب شیراز به عنوان بازوهای شتابدهی حوزه نوآوری همراه اول از جمله برنامه های این شرکت در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ خواهد بود.

حضور در رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس از جمله ایستگاه آینده، استیج و فروم حکمرانی از دیگر برنامه های همراه اول در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ خواهد بود.
همراه اول از سال ۱۳۹۰ حمایت خود را از زیست بوم نوآوری و فناوری آغاز کرده است. مرکز تحقیق و توسعه این مجموعه نیز از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. تأسیس مجموعه همراه کسب و کار دیجیتال نیز در این راستا بوده است.
لازم به ذکر است اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ مجموعه شرکت کننده و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

کد خبر 471432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =