نوسان دلار در کانال ۴۹ هزار تومان

دلار در بازار آزاد که از روز گذشته به زیر کانال ۵۰ هزار تومان پیشروی کرده بود، امروز هم در کانال ۴۹ هزار تومان در نوسان است.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی، نرخ دلار صرافی ملی در دومین روز هفته جاری، ۴۱ هزار و ۲۵۸ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۱۸۳ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخ حواله دلار با اندکی کاهش نسبت به دیروز ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز که از روز گذشته به زیر کانال ۵۰ هزار تومان پیشروی کرده بود، امروز هم در کانال ۴۹ هزار تومان در نوسان است.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، نفت برنت دریای شمال هفته میلادی را با کاهش ۲۹ سنتی آغاز کرد و با ۷۷ دلار و ۸۸ سنت در هر بشکه داد و ستد شد. هر اونس فلز زرد نیز با یک دلار و ۴۲ سنت کاهش در آغاز هفته میلادی، با قیمت ۱۹۲۳ دلار و ۸۸ سنت معامله شد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان رسید. ربع سکه هم با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

اما طلای ۱۸ عیار امروز با ۴۲۰۰ تومان افزایش به ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

کد خبر 475145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =