۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
دشمن داخلی

با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، نگرانی نیروهای امنیتی نسبت به تکرار اتفاقات گذشته (حمله هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱) افزایش یافته است.

به گزارش صدای بورس، مجله «نیوزویک» در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته است: دولت فدرال به صورت چراغ خاموش طبقه‌بندی جدیدی برای افراط‌گرایان تشکیل داده و عملکرد آنان را پیگیری می‌کند.

ارتش MAGA یا حامیان افراطی دونالد ترامپ، مهمترین گروهی هستند که زیر ذره‌بین قرار دارند. اف‌بی‌آی معتقد است که در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ گروه‌های افراطی دوباره دست به شورش خواهند زد، بنابراین لازم است که فعالیت‌های آنها زیر نظر گرفته شود. وظیفه اف‌بی‌آی این است که فعالان تروریسم داخلی را رهگیری و از فعالیت آنها جلوگیری کند. با این حال، یکی از افسران ارشد اف‌بی‌آی که نامش فاش نشده، گفته است، اف‌بی‌آی در موقعیت دشواری قرار دارد. از یک طرف باید جلوی تکرار حادثه ۶ ژانویه ۲۰۲۱ و حمله به کنگره را بگیرد و از طرف دیگر ناچار است بر اساس قانون اساسی از آزادی بیان و هرگونه اعتراض قانونی مردم علیه دولت آمریکا حمایت و حفاظت کند.

دشمن داخلی

کد خبر 480756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =