ارتقای عملکرد بنگاه های اقتصادی با نقد منصفانه

سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان بر نقد منصفانه رسانه ها تاکید کرد و گفت: اگر هدف رسانه‌ها از نقد بنگاه های اقتصادی اصلاح و بهبود وضعیت عملکرد آن بنگاه است باید شرایط حاکم بر اقتصاد را نیز در نظر گرفته و حقایق را وارونه جلوه ندهد.

به گزارش صدای بورس، اسماعیل سیرانی سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان در بازدید از تحریریه نیکان رسانه گفت: امروز فضای سیستم بانکی در بحث وصول مطالبات با مشکلات زیادی مواجه است که موجب مشکلات ترازنامه ای برای بانک ها شده است. باید توجه داشت این مساله، به صورت ناگهانی ودر کوتاه مدت به وجود نیامده که بتوان در یک بازه زمانی کوتاه آن را برطرف کرد. حل مساله ناترازی بانک‌ها نیازمند یک برنامه بلند مدت است و باید مشکلاتی که باعث شده بانک سودده نباشد را حل کرد تا بتوان پاسخگوی سهامدار و سپرده‌گذار خود بود.

سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان اظهارداشت: اقتصاد کشور بانک محور است و بر همین اساس هر زمان که اقتصاد در کشور نیاز به تامین مالی دارد از بانک‌ها کمک گرفته می‌شود و اگر مشکلی هم به وجود آید انگشت اتهام به سمت بانک‌هاست. بانک‌داری صنعت پیچیده ای است و هزینه‌های متفاوتی مانند هزینه عملیاتی، ‌هزینه پرسنل و غیره دارد که دیده نمی‌شود.

سیرانی با بیان این که بانک پارسیان در حوزه اشتغالزایی کشور بالاترین و بهترین عملکرد را در بین بانک ها به خود اختصاص داده است، گفت: امیدواریم با توسعه همکاری میان رسانه‌ها و روابط عمومی بانک پارسیان تلاش و زحماتی که همکاران ما در این مجموعه می‌کشند، بهتر به اطلاع جامعه و مشتریان و ذینفعان بانک برسد.

سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان از تحولات مثبت آینده خبر داد و گفت:‌ بانک مطالبات معوقی داشته که از راه‌های قانونی در حال پیگیری است و در صورتی که این مطالبات وصول شود، در چرخه تسهیلات بانک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

سیرانی به برگزاری مجمع فوق العاده بانک برای افزایش سرمایه اشاره کرد و گفت: در مجمع اخیر افزایش سرمایه بانک به تصویب رسیده و این دو اتفاق یک تحول مثبت در آینده برای بانک پارسیان و سهامداران را نوید می‌دهد.

این مقام مسئول در بانک پارسیان هدایت نقدینگی به سمت بخش‌های مولد را از مهم‌ترین استراتژی‌های بانک عنوان کرد و افزود : این بانک با حمایت از تولید داخلی، مشـارکت و تأمین مالی طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای و هدایت تسـهیلات به سـمت بخش حقیقی اقتصاد، به‌زعم خود سهم قابل‌توجهی در رفع تنگناهای اقتصادی به ویژه در استان های محروم و کم برخوردار بر عهده داشته است.

سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان بر همکاری رسانه‌ها در انعکاس منصفانه فعالیت‌ها و تلاش‌های مجموعه بانک پارسیان اشاره کرد و افزود: در ترسیم فضای رسانه‌ای، ضمن تقدیر از رسانه‌های منصف باید توجه داشت اگر هدف رسانه‌ها از نقد بنگاه های اقتصادی اصلاح و بهبود وضعیت عملکرد آن بنگاه است باید شرایط حاکم بر اقتصاد را نیز در نظر گرفته و حقایل را وارونه جلوه ندهند.

در جریان این بازدید بشیر آبنیکی کارشناس ارتباط با رسانه های بانک پارسیان اسماعیل سیرانی را همراهی می کرد.

کد خبر 481823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =