بساط دلال بازی از مسکن مهر برچیده شد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات نظارت جدی بر بازار مسکن را در دستور کار دارد، تاکید کرد: مشاورانی که در بحث رهن و اجاره قانون را رعایت نکنند، قطعاً با آن‌ها برخورد می‌شود.

ساخت مسکن اشاره به فرآیند ساخت و ساز منازل و واحدهای مسکونی دارد. این فعالیت شامل ایجاد ساختارهای مسکونی با استفاده از مواد ساختمانی متنوع، طراحی داخلی و خارجی، و ایجاد محلی برای زندگی انسان‌ها است. ساخت مسکن باعث فراهم‌آوردن شرایط زندگی مناسب و رفاهی برای افراد و جوامع می‌شود و نقش مهمی در توسعه شهری و اقتصادی ایفا می‌کند.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: ۳۸ کانکس مشاوران املاک غیر مجاز در سایت مسکن مهر خرم‌آباد جمع‌آوری شد.

بساط دلال بازی از مسکن مهر برچیده شد

بساط دلال بازی از مسکن مهر برچیده شد

بهزاد شاه‌کرمی دهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۲۲۵۰ مشاور املاک در استان مورد بازدید قرار گرفته است که ۸۱ مشاور به دلیل تخلف، نداشتن مجوز و گران‌فروشی پلمب شدند.

وی با اشاره به فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در لرستان، افزود: با توجه به آرامش موجود در بازار مسکن به دنبال کنترل قیمت‌های رهن و اجاره منازل مسکونی هستیم و برای تثبیت این موضوع کارگروه، نظارت خود را بر فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک انجام می‌دهد.

شاه‌کرمی تصریح کرد: تاکنون از ۲۲۵۰ بنگاه مشاور املاک لرستان بازدید شده که ۸۱ بنگاه به دلیل تخلف، نداشتن مجوز و گران‌فروشی پلمب و برای آن‌ها تشکیل پرونده داده شده است.

بیشتر بخوانید

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات نظارت جدی بر بازار مسکن را در دستور کار دارد، تاکید کرد: مشاورانی که در بحث رهن و اجاره قانون را رعایت نکنند، قطعاً با آن‌ها برخورد می شود.

منبع:ایرنا

کد خبر 481952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =