عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران: در این مدت فقط طلا بخرید

تا نیمه آذر ما این شرایط قیمت‌ها ادامه خواهد داشت نهایتا هر مثقال طلا ۱۱ میلیون تومان خواهد شد، اما پس از آن تقاضای زیادی وارد بازار خواهد شد خریدار بیشتر می‌شود و تغییراتی در قیمت‌ها خواهیم داشت.

به گزارش صدای بورس، عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش بینی کرد قیمت طلا و سکه از نیمه آذر ماه صعودی شود.

محمدولی گفت: مردم به دنبال این هستند که از سرمایه شان ارزش افزوده کسب کنند، زمانی که بازار نوسان ندارد مشتری وارد آن نمی‌شود؛ یعنی خریدار در بازار ما وجود ندارد و خلوت است.

عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران در پیش بینی از روند قیمت‌ها نیز اظهار داشت: تا نیمه آذر ما این شرایط قیمت‌ها ادامه خواهد داشت نهایتا هر مثقال طلا ۱۱ میلیون تومان خواهد شد، اما پس از آن تقاضای زیادی وارد بازار خواهد شد خریدار بیشتر می‌شود و تغییراتی در قیمت‌ها خواهیم داشت.

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 482318

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کاهش نرخ جهانی گندم

    کاهش نرخ جهانی گندم

    امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۲ هر تن گندم ۵۷۰ دلار و ۶ سنت بوده که نسبت به روز گذشته ۲ دلار و ۲ سنت کاهش داشته است. پیش بینی می شود بالاترین قیمت گندم امروز در بازار به ۵۷۳ دلار و ۶۲ سنت برسد.

  • ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

    قیمت روز کامودیتی‌ها ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲

    ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

    در آغاز معاملات هفتگی بازارهای جهانی، قیمت اونس کاهشی شد.

  • ۱۸ آبان قیمت طلا و سکه چقدر می شود؟

    ۱۸ آبان قیمت طلا و سکه چقدر می شود؟

    کاهش پلکانی قیمت دلار و افت انس جهانی طلا، قیمت طلا و سکه را در بازارهای داخلی برای سومین روز متوالی نزولی کرد. امروز سکه گرمی بار دیگر به کانال پنج میلیونی برگشت و سکه امامی همچنان در میان دو کانال ۲۸ و ۲۹ میلیونی سرگردان است.

  • اقتدار بانک مرکزی در آزاد سازی ارزهای بلوکه شده

    اقتدار بانک مرکزی در آزاد سازی ارزهای بلوکه شده

    استاد اقتصاد دانشگاه عین‌الشمس قاهره گفت: اقتصاد ایران در مقابله با تحریم‌ها، توانایی و تاب‌آوری بالایی را از خود نشان داده است و من با نظر کسانی که معتقدند آزادسازی‌های اخیر منابع بلوکه‌شده ایران، ناشی از قدرت بانک مرکزی این کشور بوده است، موافق هستم.

  • قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

    قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

    در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان در هر گرم داد و ستد و دلار توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =