فروش بیش از ١٧ هزار میلیارد تومان از اموال و سهام بانک‌ها

رحمانیان، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود سازمان بازرسی، بیش از ١٧ هزار میلیارد تومان از اموال و سهام بانک‌ها به فروش رفته است.

به گزارش صدای بورس، احمد رحمانیان با اشاره به ورود سازمان بازرسی به موضوع بنگاه‌داری بانک‌ها گفت: از ابتدای سال تاکنون با ورود سازمان بازرسی بیش از ١٧ هزار میلیارد تومان از اموال و سهام بانک‌ها به فروش رفته و همچنین بیش از ١١٠٠ میلیارد تومان فرار مالیاتی شناسایی و وصول شده است.

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون برنامه‌های نظارتی سازمان بازرسی برای مبارزه با قاچاق سوخت گفت: در سازمان بازرسی کل کشور با توجه به قاچاق روزانه میزان قابل توجهی سوخت در سراسر کشور به ویژه در استان سیستان و بلوچستان یک برنامه نظارتی برای کل کشور طراحی شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها از بعد نظارتی بررسی و در چارچوب قانون و مقررات اقدامات لازم انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 482351

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • به‌روزرسانی فهرست تسهیلات کلان شبکه بانکی/ امتناع ۴ بانک از انتشار اطلاعات

    به‌روزرسانی فهرست تسهیلات کلان شبکه بانکی/ امتناع ۴ بانک از انتشار اطلاعات

    بانک مرکزی فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیرجاری و اشخاص مرتبط را به‌روزرسانی کرد و بانک‌های ملی، آینده، توسعه تعاون و صادرات اطلاعات خود را اعلام نکرده‌اند.

  • وظیفه جدید بانک های خصوصی اعلام شد

    وظیفه جدید بانک های خصوصی اعلام شد

    به گفته قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن، پیرو دستور رئیس‌جمهورو در پی نشست معاون مسکن،‌ بانک‌های خصوصی و بانک مرکزی، بانک‌های خصوصی موظف به اطلاع‌رسانی شرایط پرداخت وام ساخت مسکن به مردم شدند.

  • بورس چگونه نابورس شد؟

    بورس چگونه نابورس شد؟

    شواهد و بررسی‌ها حاکی از آن است که بورس تهران، با کارکردهای اولیه و کلیدی یک بازار سرمایه کارآ فاصله گرفته است. اصولا بورس باید بازار کارآیی باشد که در آن اطلاعات برای همه بازیگران، قابل دسترس و شفاف باشد تا یک بازار رقابتی را شکل دهد؛ اما به‌کارگیری سیاست‌های نادرست باعث شده است که بورس تبدیل به «نابورس» شود.

  • عامل اصلی قاچاق سوخت، مابه التفاوت قیمت است

    عامل اصلی قاچاق سوخت، مابه التفاوت قیمت است

    سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور گفت: مابه التفاوت قیمت اصلی سوخت با قیمتی که در جایگاه‌ها به‌فروش می‌رسد، عامل قاچاق در کشور محسوب می‌شود.

  • اعلام شرایط ثبت نام پژو ۲۰۷ و فوتون ایران خودرو

    اعلام شرایط ثبت نام پژو ۲۰۷ و فوتون ایران خودرو

    شرایط ثبت نام ایران خودرو ویژه خودروهای پژو ۲۰۷ و فوتون اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =