مراقب کلاهبرداری انتقال دارایی متوفیان سهام عدالت باشید

با توجه به افتتاح سامانه «میراث» برخی با قصد کلاهبرداری اقدام به ارسال پیام در بستر پیامک اپراتورهای همراه و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی می‌کنند.

به گزارش صدای بورس، مدیر امنیت اطلاعات سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: با توجه به افتتاح سامانه «میراث» برخی با قصد کلاهبرداری اقدام به ارسال پیام در بستر پیامک اپراتورهای همراه و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی می‌کنند و یک لینک آلوده و یا برنامه خاصی را ارسال می‌کنند که پس از نصب و یا ورود به آن دسترسی به اطلاعات تلفن همراه فراهم می‌شود.

تمامی پیامک‌ها یا تماس‌های تلفنی با موضوع انتقال دارایی متوفیان سهام عدالت به وراث ایشان جعلی و با هدف کلاهبرداری است و تنها راه اطلاع از زمان بندی انتقال دارایی، از طریق ورود به درگاه جامع ذینفعان بازار سرمایه، است.

کد خبر 482572

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سود سهام عدالت متوفیان چه زمانی واریز می‌شود؟

    سود سهام عدالت متوفیان چه زمانی واریز می‌شود؟

    بعد از انجام امور انحصار وراث توسط وراث متوفیان سهام عدالت، اصل سهام عدالت به وراث اختصاص داده خواهد شد و سود سهام عدالت متوفیان نیز در ابتدای سال آینده میان وراث توزیع خواهد شد.

  • کدام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟

    کدام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟

    دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت اعلام کرد: برای دریافت تمامی خدمات مربوط به سهام عدالت از جمله «سود، انتقال سهام متوفیان به وراث و برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی» نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجهی به مراجع مربوطه نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =