زمان واریز دوباره یارانه اعلام شد

سخنگوی سامانه هدفمندی یارانه‌ها گفت: به جهت یک سری هماهنگی های بین دستگاهی افرادی که تا کنون موفق به دریافت یارانه خود نشده‌اند تا پایان هفته یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش صدای بورس،یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۳ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بیستم آبان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد و ساعت ۱۲ بامداد قابل برداشت می‌بود. این در حالی است که برخی بانک‌ها مانند ملت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را صبح روز یکشنبه واریز کرده و ۳ بانک سپه، رفاه و پست بانک هنوز مبلغی را واریز نکرده‌اند.

طیبه حسینی، سخنگو سامانه هدفمندی یارانه‌ها گفت: به جهت یک سری هماهنگی های بین دستگاهی افرادی که تا کنون موفق به دریافت یارانه خود نشده‌اند تا پایان هفته یارانه خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: چنانچه سرپرست خانوار تا پایان هفته موفق به دریافت یارانه نشدند برای مشاهده وضعیت به پنجره واحد «خدمات هوشمند- سامانه رفاهی پنجره ملی» مراجعه کرده و از وضعیت خود اطلاع کسب کنند.

منبع: مهر

کد خبر 482713

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • آمار صادرات به تفکیک سطح فناوری کالاها

    آمار صادرات به تفکیک سطح فناوری کالاها

    بر اساس آمار سازمان توسعه تجارت، در نیمه نخست امسال سهم محصولات اولیه از کل صادرات غیرنفتی ۳۸ درصد، محصولات با فناوری سطح متوسط ۳۰ درصد، محصولات مبتنی بر منابع ۲۲ درصد، کالاهای با فناوری سطح پایین ۹ درصد و کالاهای با فناوری سطح بالا ۰.۱ درصد بوده است.

  • یارانه ۵۶ میلیون تومانی برای مالکان خودرو!

    یارانه ۵۶ میلیون تومانی برای مالکان خودرو!

    ​هزینه مصرف بنزین یک خودرو بر اساس قیمت فوب خلیج فارس در سال ۶۰ میلیون تومان می‌شود که از این رقم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط مصرف کننده و بقیه هزینه در قالب یارانه پرداخت می شود. ​

  • خبر جدید برای مستاجران

    خبر جدید برای مستاجران

    همه مستاجران باید اطلاعات ملکی را که در آن سکونت دارند در سامانه ثبت املاک و اسکان کشور ثبت کنند.

  • یارانه این افراد حذف می شود

    یارانه این افراد حذف می شود

    طرحی جدید در راستای کاهش تنش آبی در مجموعه وزارت نیرو مطرح شده که بر اساس آن یارانه آب مالکان بیش از یک واحد مسکونی حذف می‌شود.

  • افزایش حقوق بازنشستگان به دلیل نزدیکی انتخابات؟

    افزایش حقوق بازنشستگان به دلیل نزدیکی انتخابات؟

    یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم خواسته مردم ایران این است که می‌گویند خیلی حقوق‌های ما را افزایش ندهید اما ارزش پول بالا برود و این بسیار مهم‌تر است. به طور مثال از هر کسی می‌پرسیم می‌گوید ما حاضریم بازگردیم به قبل از هدفمندی یارانه‌ها ولی پول ما ارزش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =