سامانه ثبت نام بیمه کارگران ساختمانی مجددا بازنویس شد

معاون رفاه و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی برای فرآیند شناسایی در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش صدای بورس،معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی برای طی مراحل فرآیند شناسایی و تأیید شعب تأمین اجتماعی در دسترس قرار گرفته است.

علیرضا عسگریان در این‌باره گفت: سامانه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی به آدرس bimekar.mcls.gov.ir مجدداً بازنویسی شده است.

وی افزود: در حال حاضر همه کارگران ساختمانی متقاضی می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کرده و با طی مراحل فرآیند شناسایی و تائید شعب تأمین اجتماعی از مزایای پوشش بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

عسگریان تأکید کرد: کاربران دستگاه‌های اجرایی سامانه(ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها، شعب سازمان تأمین اجتماعی و بازرسین و سربازرسان انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی) نیز می‌توانند مراحل بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی را از طریق این سامانه انجام داده و به اعتراض آن‌ها رسیدگی کنند.

منبع: فارس

کد خبر 482783

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • درخواست جلسه مزدی شورای عالی کار در هفته آخر آبان

    درخواست جلسه مزدی شورای عالی کار در هفته آخر آبان

    عضو شورای عالی کار با بیان اینکه با دستمزد مصوب شورای عالی کار تحصیل کرده ها رغبت به فعالیت در امور تولیدی ندارند گفت:مزد منطقه ای زمانی باید تعیین شود که دولت یک مزد ملی منصفانه تعیین کرده باشد.

  • کارگران موقت دائمی می‌شوند؟

    کارگران موقت دائمی می‌شوند؟

    مطابق قانون آن دسته از کارگرانی که از سال ۹۸ قرارداد موقت داشته اند باید به قرارداد دائمی تبدیل شود. اما نمایندگان کارگری معتقدند ضمانتی برای اجرای این بند قانونی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =