آغاز مذاکرات ارزی بانک مرکزی در عربستان سعودی

معاون ارزی بانک مرکزی به‌منظور توسعه مناسبات ارزی ـ بانکی و همچنین دیدار و گفتگو با همتای خود در بانک مرکزی عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.

به گزارش صدای بورس،محمد آرام معاون ارزی بانک مرکزی به‌منظور توسعه مناسبات ارزی ـ بانکی و همچنین دیدار و گفتگو با همتای خود در بانک مرکزی عربستان سعودی به ریاض سفر کرد.

محمد آرام را در سفر به عربستان سعودی هیئتی تخصصی متشکل از مدیران ارزی بانک مرکزی و مدیران دستگاه‌های مرتبط همراهی می‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 482872

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • احتمال گرانی ارز، دولت را در واردات کالا محتاط می‌کند

    احتمال گرانی ارز، دولت را در واردات کالا محتاط می‌کند

    رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق بازرگانی تصریح کرد: البته این نخستین باری نیست که واردات کالاهای ICT با مشکل عدم تخصیص ارز روبه‌رو می‌شود اما هیچ‌گاه به این اندازه طول نکشیده بود، تجربه نشان داده هر زمان که قرار است ارز گران شود، در تخصیص ارز برای واردات سختگیری‌هایی اعمال می‌شود.

  • حذف ضامن در وام‌های مشاغل خانگی

    حذف ضامن در وام‌های مشاغل خانگی

    علی رغم اینکه پیشتر دبیر ستاد مشاغل خانگی اعلام کرده بود، برای برای دریافت تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی مشاغل مستقل خانگی یک ضامن کفایت می‌کند، اما در روند بررسی برنامه هفتم توسعه تصویب شد که وام‌های مشاغل خانگی از آوردن ضامن معاف شوند.

  • سهم تولید به جیب دولتی‌ها می‌رود

    سهم تولید به جیب دولتی‌ها می‌رود

    در حالی بخش مولد کشور از وضعیت نامطلوب تامین مالی رنج می برد که تسهیلات پرداختی به دستگاه‌های اجرایی کشور در تابستان نسبت به بهار سال جاری تقریباً دو برابر شده است.

  • نحوه ثبت نام در سامانه وام فرزند آوری ۱۴۰۲

    نحوه ثبت نام در سامانه وام فرزند آوری ۱۴۰۲

    طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ازای فرزند اول ۳۰ میلیون تومان، به ازای فرزند دوم ۶۰ میلیون تومان، به ازای فرزند سوم ۹۰ میلیون تومان، به ازای فرزند چهارم ۱۲۰ میلیون تومان است.

  • اژه‌ای: مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند

    اژه‌ای: مردم دیگر به بورس اعتماد ندارند

    رییس قوه قضاییه گفت: ضرورت دارد بخش‌های مربوطه نسبت به ایجاد بستری مناسب و معتمد برای جذب سرمایه‌های خُرد مردم، اهتمام داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =