۲۵ هزار میلیارد از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها وصول شد

بنا به اعلام دیوان محاسبات کشور، با پیگیری‌های این نهاد نظارتی، بالغ بر ۲۵ همت از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از محل بدهی صنایع عمده و پتروشیمی‌ها به شرکت ملی گاز ایران، وصول شد.

به گزارش صدای بورس،در دومین جلسه کارگروه وصول مطالبات دولت که به منظور پیگیری وصول بدهی صنایع عمده و شرکت های پتروشیمی به شرکت ملی گاز ایران به عنوان بخش عمده منابع هدفمندسازی یارانه ها در این نهاد نظارتی تشکیل شد، زمینه های تحقق اهداف و تکالیف قانونی مندرج در تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از جمله موضوعاتی همچون یارانه نقدی و کمک معیشتی، یارانه نان، دارو و کمک به تولید و اشتغال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور کیومرث داودی معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات و همچنین نمایندگانی از قوه قضائیه، سازمان امور مالیاتی، خزانه داری کل کشور، سازمان بازرسی، سازمان برنامه و بودجه، شرکت ملی گاز و سازمان هدفمندسازی یارانه ها تشکیل شد، به غیر از وصول ۲۵ همت از مطالبات مذکور و در راستای اعمال مفاد ماده ۴۸ قانون محاسبات عمومی کشور، پیگیری وصول ۷۹ همت دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 483754

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • یارانه نقدی چه کسانی قطع می‌شود؟

    یارانه نقدی چه کسانی قطع می‌شود؟

    منابع هدفمندسازی یارانه‌ها در حالی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با رشدی ۱۵ درصدی همراه است که براساس این لایحه، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها موظف است با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به حذف یارانه خانوارهای غیر مشمول حمایت دولت اقدام کند.

  • تخصیص یارانه به ذینفع نهایی گامی در جهت تحقق عدالت

    تخصیص یارانه به ذینفع نهایی گامی در جهت تحقق عدالت

    وزیر جهاد کشاورزی به همراه تعدادی از معاونین خود با حضور در دیوان محاسبات کشور در جلسه کاری با رئیس کل دیوان محاسبات شرکت کرد.

  • دوئل نانواها و دولت

    دوئل نانواها و دولت

    قیمت هر نان لواش یارانه‌ای بین ۴۰۰ تا ۵۰۰تومان است درحالی که اگرهمین نان را از سوپرمارکت خریداری کنیدحدود ۹۰۰تومان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =