صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان

مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: تا پایان این ماه ارائه دسته چک‌های جدید تنها با ثبت اطلاعات متقاضی در سامانه املاک و اسکان امکانپذیر می‌شود.

به گزارش صدای بورس،مانی یکتا با اعلام این خبر گفت: بانک مرکزی موظف است از ارائه برخی خدمات بانکی به کسانی که اقدام موثری در ثبت اطلاعات مسکن هایشان در سامانه املاک و اسکان انجام نداده اند، جلوگیری کند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، ادامه داد:با توجه به تعاملات مثبتی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم مقرر شد که به صورت مشخص در خصوص خدمت درخواست صدور دسته چک جدید در فاز اول و فاز دوم در خصوص خدمات مرتبط با انتقال وجه کارتی از طریق برنامک‌های هوشمند تلفن همراه همکاری کنیم.

مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اضافه کرد: این موضوع از یک هفته قبل آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد. مستندات و اطلاعات آن را دریافت کردیم و به زودی نیز عملیاتی می‌شود.

کد خبر 483892

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف شد

    ۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف شد

    رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان ۳۰ اقدام برای توسعه عدالت مالیاتی در کشور، از شناسایی و کشف ۱۸ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی خبرداد.

  • چگونه چک های برگشتی سوء‌اثر می‌شود؟

    چگونه چک های برگشتی سوء‌اثر می‌شود؟

    بانک مرکزی اعلام کرد: صادرکننده چک در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری خود و با واریز مابه‌التفاوت مبلغ چک و مبلغ مسدود شده در حساب جاری خود (از جمله از محل وجوه قابل برداشت سایر حساب‌های خود نزد شبکه بانکی) می تواند نسبت به تکمیل وجه چک اقدام و زمینه رفع سوء‌اثر چک را فراهم کند.

  • دردسرهای قانون صدور چک برای دادگستری

    دردسرهای قانون صدور چک برای دادگستری

    رئیس‌ کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران می‌گوید قانون اصلاح قانون صدور چک (مصوب ۱۳۹۷) سبب ایجاد دعاوی جدیدی در سیستم قضایی کشور شده که مجموع آن‌ها از تعداد پرونده‌های مطالبه وجه چک بیشتر است.

  • افزایش انگیزه سهامداری با دو تصمیم سازمان بورس

    افزایش انگیزه سهامداری با دو تصمیم سازمان بورس

    یک کارشناس بازار سرمایه کاهش زمان واریز سود ناشران و الزام آنها به واریز سود سهام از طریق سجام را دو تصمیم مهم سازمان بورس و اوراق بهادار برشمرد.

  • با چک‌های کاغذی این ۲ بانک خداحافظی کنید

    با چک‌های کاغذی این ۲ بانک خداحافظی کنید

    به دنبال عملیاتی شدن صدور چک‌های الکترونیکی توسط ۱۱ بانک (تاکنون)، در آخرین خبرها از سوی مسئولان بانکی اعلام شده که به‌زودی بانک ملت و ملی به عرضه‌کنندگان چک‌های الکترونیکی می پیوندند که باتوجه به اینکه این دو بانک مشتریان زیادی دارند، تاثیرگذاری بسیار خوبی خواهند داشت.

  • هفت دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن

    هفت دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن

    تقویت هوشمندسازی در فرایندهای بانکی از جمله اهداف بنیادین بانک پارسیان به شمار می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =