خبر مهم درباره یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه از واریز یارانه کمک معیشتی آذرماه به حساب سرپرستان خانوار خبر داد.

به گزارش صدای بورس،حسینی، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: یارانه کمک معیشتی آذر مرحله ۱۵۴ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است.

به گفته او، سرپرستان خانوار جزء دهک‌های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزء دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

حسینی ادامه داد: سرپرستان خانواری که از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند، رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه با بیان اینکه برنامه‌ای برای افزایش یارانه نداریم، گفت: سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات را دریافت کرده‌اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

منیع: خبرآنلاین

کد خبر 484930

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  پایه مالیاتی جدیدی در بودجه پیش بینی نشده است

    پایه مالیاتی جدیدی در بودجه پیش بینی نشده است

    سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه پایه مالیاتی جدیدی در بودجه پیش بینی نشده است، گفت که مالیات مالیات‌دهندگان تغییری نکرده است.

  • تداوم پرداخت یارانه نقدی و دارو در سال آینده

    تداوم پرداخت یارانه نقدی و دارو در سال آینده

    معاون نظارت سازمان برنامه و بودجه از تداوم پرداخت یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیک به گروه‌های مشمول، یارانه دارو، شیر خشک و یارانه نان و خرید تضمینی گندم در سال آینده خبر داد.

  • تکلیف پرداخت یارانه نقدی و کالابرگ برای سال آینده مشخص شد

    تکلیف پرداخت یارانه نقدی و کالابرگ برای سال آینده مشخص شد

    معاون سازمان برنامه و بودجه از ادامه پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگ الکترونیک به گروه‌های مشمول و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، تداوم پرداخت یارانه دارو، شیر خشک و ملزومات مصرفی پزشکی و تداوم پرداخت یارانه نان و خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

  • شرط تغییر دهک‌بندی یارانه اعلام شد

    شرط تغییر دهک‌بندی یارانه اعلام شد

    سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: دهک بندی ها تنها در صورت تغییر شرایط سرپرست خانوار مانند ازدواج تغییر می کند.

  • تشریح ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳

    تشریح ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳

    معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن تشریح مهم‌ترین ویژگی‌ها و رویکردهای لایحه بودجه سال ۱۴۰۳؛ از تداوم پرداخت یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیک به گروه‌های مشمول، یارانه دارو، شیر خشک و ملزومات مصرفی پزشکی و یارانه نان و خرید تضمینی گندم در سال آینده خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =