پیش بینی قیمت دلار امروز ۲۹ آذر

قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز نزولی شد؛ فنی‌ها معتقدند برای ادامه کاهش قیمت دلار باید درهم زیر مرز ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد.

به گزارش صدای بورس، قیمت دلار روز گذشته در بازار تهران و هرات نزولی شد.آن طور که معامله گران می گفتند در تهران کمتر کسی تمایل به خرید دلار داشت. طبق ادعای آنها نرخ دلار تهران دیروز با ۵۰ هزار و ۳۰ تومان بازگشایی شد و در عصر به ۵۰ هزار تومان رسید. این قیمت در حالی است که روز دوشنبه نرخ دلار با ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان بسته شده بود.

از سوی دیگر، بازار ارز هرات در روز سه‌شنبه در ۴۹ هزار و ۹۳۰ تومان شروع به کار کرد و با کاهش به حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. قیمت دلار پس از شروع نرخ‌دهی قیمت درهم و کاهش این بازار حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داد و در ۴۹ هزار و ۶۸۰ تومان به کار خود پایان داد.همچنین در پشت خط سه‌شنبه قیمت دلار هرات در ۴۹ هزار و ۷۱۰ تومان به کار خود پایان داد.

همچنین قیمت درهم امارت با گپ منفی در ۱۳ هزار و ۷۶۰ تومان آغاز به کار کرد و با کاهش ۲۰ تومانی در ۱۳ هزار و ۷۴۰ تومان پایان یافت. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۴۲۰ تومان برآورد می‌شود.

به عقیده معامله‌گران فنی تثبیت روز سه‌شنبه قیمت دلار هرات زیر مرز حمایت ذاتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان برای بازار مهم است چرا که کف خط روند صعود را شکسته است. تکنیکالیست ها می گویند حمایت بعدی هرات ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است که قیمت دلار می‌تواند از این محدوده به بالا پولبک بزند. اگر این پولبک‌ها در بالای ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت دهد به معنای پایان نزول است در غیر این صورت می‌تواند با کاهش بیشتر همراه شود. اگر قیمت دلار امروز حمایت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان را از دست دهد مرز حمایت بعدی ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان خواهد بود. فنی‌ها معتقدند برای ادامه کاهش قیمت دلار باید درهم در زیر مرز ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان تثبیت دهد.

منبع: اقتصاد نیوز

کد خبر 485485

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =