توضیح کیسون درباره  اجرای پروژه مجتمع مسکونی الاخوه

گزارش شفاف سازی انعقاد قرارداد مهم - گروه الف کیسون منتشر و بررسی شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت کیسون اعلام کرد؛ مدیریت اجرای یک چهارم از واحدهای مسکونی سهم شرکت آثارالورکاء (یکی از شرکای سرمایه‌گذار در پروژه سرمایه‌گذاری الاخوه عراق)، به شرکت کیسون ارجاع شده است.

شرکت کیسون با سرمایه ثبت شده ۲۰۱۶۰۰۰۰ و نماد کیسون سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ در بورس فعالیت دارد؛

عنوان موضوع افشاء انعقاد قرارداد مهم - گروه الف، اجرای بخشی از پروژه مجتمع مسکونی الاخوه واقع در عامریه بغداد تاریخ انعقاد قرارداد ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ طرف قرارداد شرکت آثارالورکاء مبلغ قرارداد ۷,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

است.

نحوه تسویه پیمانکار (مدیر پیمان) مطابق قرارداد و متناسب با پیشرفت کار، صورت وضعیت ماهانه ارائه می‌نماید و کارفرما خالص صورت وضعیت را به پیمانکار (مدیر پیمان) پرداخت نموده و کارکرد تسویه می‌شود.

به موجب این قرارداد، مدیریت اجرای یک چهارم از واحدهای مسکونی سهم شرکت آثارالورکاء (یکی از شرکای سرمایه‌گذار در پروژه سرمایه‌گذاری الاخوه عراق)، به شرکت کیسون ارجاع شده است. سایر جزئیات مرتبط با سابقه و ساختار سرمایه‌گذاری و آخرین وضعیت کل پروژه، قبلاً در اطلاعیه به شماره پیگیری ۱۰۹۰۵۲۶ و نامه توضیحی ضمیمه آن به شماره ۱۱۸۰۰/۰۱۰۱/۱۴۰۲، در سامانه کدال منتشر شده است. مبلغ قرارداد عبارت است از ۵.۵% مبلغ کل هزینه‌های انجام شده برای اجرای پروژه و با توجه به اینکه برآورد فعلی هزینه اجرای بخش واگذار شده پروژه، حدود ۲۷۶ میلیون دلار است، مبلغ پیمان در شرایط فعلی، ۱۵ میلیون دلار (حدود ۷.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال) برآورد می‌شود.

توضیح کیسون درباره  اجرای بخشی از پروژه مجتمع مسکونی الاخوه

کد خبر 486497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =