جوین مجوز افزایش سرمایه گرفت

مجوز افزایش سرمایه شرکت جوین برای اصلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جلوگیری از خروج آن منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت جوین از محل سود انباشته را صادر کرد.

صدور مجوز افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت جوین با نماد جوین منتشر شد.

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کشت و صنعت جوین (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.
سرمایه فعلی ۷,۴۵۵,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تعداد سهام قابل انتشار ۷,۴۵۵,۲۴۰,۰۰۰ سهم است.
ارزش اسمی هر سهم ۱,۰۰۰ ریال و مبلغ افزایش سرمایه ۷,۴۵۵,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال، منبع تأمین افزایش سرمایه ۷,۴۵۵,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته است.

موضوع افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جلوگیری از خروج آن است.

خاطر نشان می‌سازد انجام افزایش سرمایه ، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.
همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نیست.

جوین مجوز افزایش سرمایه گرفت

کد خبر 487348

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دو مسیر برای تقویت فرهنگ سهامداری

    دو مسیر برای تقویت فرهنگ سهامداری

    یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار با راه‌اندازی شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، توسعه ابزارهای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و راه‌اندازی بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای گام‌های مثبتی در راستای تقویت فرهنگ سهامداری برداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =