دلار ثابت ماند، یورو کاهشی شد

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲هزار و ۹۲۶ تومان و حواله دلار نیز به ۳۹هزار و ۵۲۷ تومان رسید.

به گزارش صدای بورس،در معاملات امروز (یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و نرخ حواله دلار هم با نرخ ۳۹ هزار و ۵۲۷ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۰ تومان و نرخ حواله یورو نیز با کاهش به ۴۳ هزار و ۳۰۶ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات قیمت نسبت به روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۸ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۷۶۳ تومان است.

قیمت دلار , قیمت ارز , قیمت یورو , قیمت درهم امارات ,

منیع: تسنیم

کد خبر 487356

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ورود پوشاک استوک کیلویی ۵ دلار!

    ورود پوشاک استوک کیلویی ۵ دلار!

    در حالی به شب عید و رونق بازار پوشاک نزدیک می شویم که مشاهدات میدانی بیانگر قبضه بازار با کالاهای قاچاق و استوک است که کالاهایی که کیلویی پنج دلار وارد می‌شود!

  • پیشی گرفتن عرضه از تقاضا در سامانه نیما

    پیشی گرفتن عرضه از تقاضا در سامانه نیما

    در معاملات امروز حواله ارزی در سامانه نیما عرضه از تقاضا پیشی گرفت به طوری که از مجموع ۳۱۵ میلیون دلار حواله عرضه شده ۱۹۴ میلیون دلار بدون مشتری نزد عرضه کنندگان باقی ماند.

  • باید به سمت شیوه اخذ مالیات‌های مستقیم برویم

    باید به سمت شیوه اخذ مالیات‌های مستقیم برویم

    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم رفتن به سمت سیستم اخذ مالیات‌های مستقیم پرداخت و تاکید کرد که ابتدا باید زیر ساخت‌های لازم برای اجرای این قانون فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =