کف حقوق کارمندان ۱۰ میلیون تومان شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس جزئیات افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان را در سال آینده تشریح کرد.

به گزارش صدای بورس،رحیم زارع در خصوص افزایش حقوق سال آینده، گفت: در سال آینده افزایش حقوق کارمندان ۲۰ درصد خواهد بود و کف حقوق شاغلان نیز ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در ادامه افزود: کف حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۳ براساس مصوبه کمیسیون تلفیق ماهانه ۹ میلیون تومان خواهد بود.

زارع بیان کرد: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق، حقوق تا سقف ۱۲ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف است.

منبع: خانه ملت

کد خبر 487368

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دفاع تمام قد مرکز پژوهش های مجلس از افزایش سن بازنشستگی

    دفاع تمام قد مرکز پژوهش های مجلس از افزایش سن بازنشستگی

    مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد: در قراردادهای بیمه بازنشستگی اجباری، قراردادی میان فرد بیمه شده و صندوق های بازنشستگی (همچون قراردادهای خصوصی دونفره، به این معنا که صندوق حق تغییر یکطرفه شرایط پرداخت مستمری به فرد بیمه شده را نداشته باشد)، وجود ندارد؛ بلکه این موضوع از طریق الزام قانونی پیگیری می شود و حتی در قراردادهای بیمه اختیاری نیز امکان تغییر مفاد قرارداد در قوانین آتی دیده شده است.

  • پیش‌بینی رشد ۴۰درصدی تولید ناخالص داخلی با احتساب تورم در سال جاری

    پیش‌بینی رشد ۴۰درصدی تولید ناخالص داخلی با احتساب تورم در سال جاری

    معاون برنامه‌ریزی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: GDP ما در سال ۱۴۰۱ بر اساس محاسبات انجام شده ۱۴.۲ میلیون میلیارد تومان بود و برآورد ما برای سال جاری این است که به ۲۰ هزار همت برسد که رشد ۴۰.۸ درصدی (با احتساب تورم) خواهد داشت.

  • مزد منطقه‌ای یعنی پرداخت ۲۰ درصد حقوق بیشتر از حداقل مزد

    مزد منطقه‌ای یعنی پرداخت ۲۰ درصد حقوق بیشتر از حداقل مزد

    دبیر کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران درباره مزد منطقه ای می گوید:دستمزد باید به صورت ملی تعیین شود, علاوه بر آن برای مناطقی که شرایط بهتر با کار بیشتری دارند, ۱۰ تا ۲۰ درصد مازاد برحقوق تعیین شده پرداخت شود.در غیراین صورت مزد منطقه ای ناکارآمد است.

  • عقب‌ماندگی دستمزد از تورم

    عقب‌ماندگی دستمزد از تورم

    فاصله زیاد هزینه‌ها و دستمزد دریافتی کارگران باعث دلسردی از اشتغال در واحدهای تولیدی شده است و اگر تورم مدیریت نشود افزایش زیر ۴۰درصد حقوق به‌مصلحت کارگران نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =