کاهش سهمیه بنزین آزاد باید تدریجی باشد نه یکباره!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین باید تعیین سقف برای توزیع بنزین آزاد در کشور را به صورت تدریجی اعمال کنند.

به گزارش صدای بورس، جعفر قادری با اشاره به «محدودیت در ارائه بنزین آزاد و تعیین سقف برای این موضوع» بیان کرد: مسئولین باید تعیین سقف برای توزیع بنزین آزاد در کشور را به صورت تدریجی اعمال کنند.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این بخش باید این طور برنامه ریزی شود که بنزین آزاد از یک عدد و سقفی به بعد شرایط دیگری داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین ما می توانیم یکسری جایگاه های سوختی را در کشور در نظر بگیریم که این جایگاه ها فقط اقدام به توزیع بنزین آزاد کنند و این جایگاه ها تابع شرایط تعیین شده باشند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهینه سازی بنزین در کشور بیان کرد: حتما باید یکسری اقدامات ترکیبی برای بهینه سازی مصرف انرژی در کشور لحاظ شده و مدنظر قرار گیرد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 488104

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی تغییری نکرده است

    سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی تغییری نکرده است

    مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین ۶۰ لیتری تغییری نکرده است.

  • ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر تسهیل می‌شود

    ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر تسهیل می‌شود

    عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر در کشور تسهیل می‌شود.

  •  سهمیه بنزین خودروها چه تغییری کرد؟

    سهمیه بنزین خودروها چه تغییری کرد؟

    ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم بهمن ماه) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود.

  • فوق‌العاده خاص به همه گروه‌های شغلی پرداخت خواهد شد

    فوق‌العاده خاص به همه گروه‌های شغلی پرداخت خواهد شد

    نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: براساس توافق این کمیسیون و دولت، فوق‌العاده خاص به همه گروه های شغلی که تاکنون فوق العاده خاص دریافت نکرده‌اند، پرداخت خواهد شد.

  • چرا سهمیه بنزین آزاد کم شد؟

    چرا سهمیه بنزین آزاد کم شد؟

    سهمیه بنزین آزاد کارت‌های شخصی با هدف مقابله با قاچاق سوخت کاهش پیدا کرده و همزمان میزان ذخیره بنزین یارانه‌ای در کارت سوخت خودروی شخصی نیز از ۹ ماه به ۶ ماه رسیده است؛ آیا این کار با قاچاق مقابله می کند؟

  • واردات بنزین از بندر چابهار صحت دارد؟

    واردات بنزین از بندر چابهار صحت دارد؟

    با توجه به اینکه هیچ گونه آمار رسمی از میزان واردات به کشور وجود ندارد اما اخیرا رئیس اداره استاندارد شهرستان چابهار از نمونه‌گیری محموله بنزین وارداتی از بندر چابهار خبر داده است.

  • CNG بهترین راهکار برای حل معضل ناترازی بنزین

    CNG بهترین راهکار برای حل معضل ناترازی بنزین

    معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اشاره به آثار صنعت CNG برای کشور گفت: تنوع بخشی به سبد سوخت، تامین امنیت انرژی کشور، پیشگیری از واردات بی رویه بنزین از منافع ارزشمند CNG برای کشور بوده است و اگر این صنعت طی دو دهه اخیر در کشور شکل نمی گرفت، امروز نیازمند واردات ۲۳ میلیون لیتر بنزین در روز بودیم که معادل خروج سالانه بیش از پنج میلیارد دلار ارز از کشور بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =