دلایل نوسان بیش از ۳۰ درصدی سود وجامی

گزارش توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده شرکت وجامی منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری جامی نوسان بیش از ۳۰ درصدی سود و زیان عملیاتی این دوره نسبت به دوره مشابه سال قبل را افزایش سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها به مبلغ ۵۴/۷۴۸ میلیون ریال،افزایش درآمد سود سهام به مبلغ ۷۰٫۳۹۸ میلیون ریال بابت شناسایی سود تقسیمی ۶ ماهه اخیر شرکتهای سرمایه پذیر است و افزایش سایر در آمدهای عملیاتی به مبلغ ۳۶/۱۸۷ میلیون ریال مربوط به درآمد حاصل از سود سپرده بانکی از محل آورده نقدی سهامداران بابت آخرین افزایش سرمایه ثبتی شرکت است.

بر اساس گزارش توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده شرکت سرمایه گذاری جامی که با نماد وجامی در بورس فعالیت دارد؛

پیرو گزارش صورت های مالی ۶ ماه حسابرسی نشده منتهی به ۱۳۰۲/۱۱/۳۰ منتشره در سامانه کدال به استحضار میرساند دلیل نوسان بیش از ۳۰ درصدی سود و زیان عملیاتی این دوره نسبت به دوره مشابه سال قبل به ۳ دلیل
ذیل است؛
۱- افزایش سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها به مبلغ ۵۴/۷۴۸ میلیون ریال به شرح گزارش صورت ریز معاملات سهام واگذار شده در فرم های کدال می باشد. ۲- افزایش درآمد سود سهام به مبلغ ۷۰٫۳۹۸ میلیون ریال بابت شناسایی سود تقسیمی ۶ ماهه اخیر شرکتهای سرمایه پذیر است. ۳- افزایش سایر در آمدهای عملیاتی به مبلغ ۳۶/۱۸۷ میلیون ریال مربوط به درآمد حاصل از سود سپرده بانکی از محل آورده نقدی سهامداران بابت آخرین افزایش سرمایه ثبتی شرکت است.

در خصوص اطلاعیه منتشر شده با شماره پیگیری به استحضار می رساند بازگشت به نامه شماره ۱۱۴۹۲۲۱ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ شرکت فرابورس ایران مبنی بر پیرو گزارش صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ حسابرسی نشده منتشره درکدال به استحضار می رساند نوسان بیش از ۳۰ درصدی سود و زیان عملیاتی این دوره نسبت به دوره مشابه سال قبل،به پیوست ارایه می شود.

دلایل نوسان بیش از ۳۰ درصدی سود وجامی

کد خبر 489720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =