۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
تصویب افزایش سرمایه ۶۰درصدی ” آپ “

مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت برگزار و افزایش سرمایه ۶۰ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.

به گزارش صدای بورس،مجمع فوق العاده شرکت آسان پرداخت قبل از ظهر با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و حضور اکثر سهامداران در محل دانشگاه بهشتی برگزار و با توجه به صدور مجوز از سوی سازمان بورس، افزایش سرمایه ۶۰ درصدی از محل سود انباشته تصویب شد.

بر اساس این گزارش، “آپ” به منظور اصلاح ساختار مالی و رعایت الزام بانک مرکزی درخصوص حداقل سرمایه شرکت های پرداخت الکترونیک، جلوگیری از خروج منابع نقدی و تامین سرمایه در گردش لازم جهت خرید تجهیزات فنی، دستگاه‎های پوز و پایانه های فروشگاهی، سرمایه فعلی را از ۵۵۵ به ۸۸۸ میلیارد تومان رساند.

همچنین مجمع فوق العاده با انجام افزایش سرمایه از ۸۸۸ میلیارد به ۱.۲۸ هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کرد تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

همچنین در این مجمع اعلام شد آپ در یک ماه آینده مجمع عادی سالیانه شرکت را برگزار خواهد کرد. در انتهای مراسم نیز به سؤالات سهامداران پاسخ داده شد

کد خبر 495172

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار

    افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار

    رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان از حدود ۸۶۹ میلیون دلار در سال ۱۴۰۱ به حدود ۱.۵ میلیارد دلار، رشد ۲۱۲ درصدی ارزش پروژه‌های مشترک تحقیق و توسعه بین‌المللی و رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور را از جمله دستاوردهای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در سال گذشته عنوان کرد.

  • ورود صندوق‌های خصوصی به استارت‌آپ‌ها

    ورود صندوق‌های خصوصی به استارت‌آپ‌ها

    صندوق‌های پرایوتی P/E  ابتدای امر با اولویت سرمایه‌گذاری در کسب و کارهایی که به هر دلیلی از تامین مالی از طریق بازار سرمایه بازمانده‌اند طراحی شدند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =