ارزش بازار کریپتو به ۵ تریلیون دلار می‌رسد

مدیرعامل ریپل در گفت‌وگویی به چند پرسش مهم درباره قوانین جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درباره بازار کریپتو پرداخت و آینده این بازار را پیش‌بینی کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از سایت coingape، برد گارلینگهاوس با تکرار برآورد قبلی خود گفت که ارزش بازار کریپتوکارنسی تا پایان سال جاری به سطح ۵ تریلیون دلار خواهد رسید. بر این اساس، او به مردم توصیه کرد که به سرمایه‌گذاری بلندمدت در این بازار فکر کنند و از خریدوفروش مداوم رمزارزها بپرهیزند.

مدیرعامل لابراتوارهای ریپل با اشاره به تلاش خود برای مقابله با قوانین SEC گفت: ما با به خطر انداختن خود، با اقدامات قلدرمآبانه مقام ناظر اوراق بهادار علیه بازار کریپتو مقابله می‌کنیم.

او تاکید کرد که شکایت SEC علیه ریپل راه به جایی نخواهد برد و در نهایت این شرکت پیروز خواهد شد. گارلینگهاوس به طور غیرمستقیم، افزایش قیمت رمزارز ریپل را نشانه کم‌رنگ شدن شکایت SEC در سال جاری معرفی کرد. در ماه‌های گذشته، قیمت ریپل به دلیل این شکایت سیر نزولی داشته و در حال حاضر در محدوده ۰.۵ دلار قرار دارد. رمزارز ریپل که از نظر ارزش بازار (۲۷.۸ میلیارد دلار) در رتبه ۷ بازار کریپتوها قرار دارد، در یک ماه گذشته ۸ درصد افت قیمت داشته اما در مقایسه با یک سال قبل بیش از ۱۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرعامل ریپل همچنین از وقوع رویداد «قوی سیاه» در این بازار خبر داد. او گفت: به نظرم این اتفاق ۱۰۰ درصد رخ خواهد داد، فقط دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی در پیش‌روی بازار است. قوی سیاه به رویداد غیرقابل پیش‌بینی گفته می‌شود که پیامدهای جدی و گسترده‌ای به همراه دارد.

در همین حال، مارک کوبان میلیاردر مشهور درباره شرایط امروز بازار کریپتوکارنسی گفت که از مقررات‌گذاری کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) برای همه کریپتوها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کند. او این اقدام را به نفع بازار دانست.

کد خبر 495637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =