«والبر» ۴۰ تومان سود داد

در پایان مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه‌گذاری البرز با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۴۰۰ ریال سود تقسیم شد.

به گزارش صدای بورس،مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه‌گذاری البرز امروز با حضور سهامداران برگزار و با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۴۰۰ ریال سود تقسیم شد.

براساس این گزارش ؛عدم امکان خرید اعتباری در تأمین مواد اولیه از منابع خارجی، کاهش منابع خرید مواد اولیه در نتیجه تحریم‌ها، انتشار اوراق بدهی در اثر اجرای سیاست‌های انقباضی مالی در سیستم بانکی و مشکلات شدید نقدینگی در شرکت‌های دارویی و کاهش حاشیه سود صنعت از چالش‌های صنعت دارو در سال مالی ۱۴۰۲ است.

در مجمع «والبر» اعلام شد در سال مالی ۱۴۰۲، شرکت ایران دارو ۸ پروانه برای محصولات جدید دریافت کرده است.همچنین ایران دارو به کشورهای عراق، سوریه و افغانستان صادرات داشته و در سال مالی مورد گزارش ۶ پروانه محصول جدید اخذ کرده است.

براساس این گزارش،خط تولید محصولات سفالوسپورین‌ها و احداث خط سرم‌سازی ،ورود به بازار محصولات جدید دارویی در راستای تکمیل بیشتر سبد دارویی مجموعه ، افزایش سهم صادرات در فروش شرکت‌های گروه و ادامه اجرای اصلاحات خطوط تولیدی برای اخذ گواهینامه GMP در شرکت‌های دارویی گروه البرز از برنامه‌های آتی والبر است.

از دیگر برنامه‌های آتی والبر می توان به ادامه روند متنوع‌سازی منابع خرید و مدیریت خرید مواد اولیه و برنامه‌ریزی برای انبارش مواد اولیه و موجودی کالا جهت جلوگیری از کمبود دارو و فروش دارایی‌های مازاد شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه اشاره کرد.

از مهم‌ترین نکات مطرح شده در این مجمع می توان بهنوسازی و تجهیز خط جامدات و احداث انبار مواد و محصولات دارویی در دستور کار شرکت سبحان دارو است، ایجاد خط جدید ویال فیلینگ از برنامه‌های سبحان انکولوژی و خط محلول اسپری بینی در شرکت ایران دارو احداث شده است ، اشاره داشت.

کد خبر 498136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =