صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

صندوق‌ «واسطه گری مالی یکم»، «نوع دوم اعتبار» و «سهامی ثروت ساز دیبا» به ترتیب با کسب ۶.۲۲، ۵.۷۷ و ۵.۰۶ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس، در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی صعودی در پیش‌گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۲۰ هزار واحد افزایش به محدوده ۲۰۶۵ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۰۳ تیر ماه صندوق‌های قابل معامله سهامی و قابل معامله درآمد ثابت و سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «واسطه گری مالی یکم»، «نوع دوم اعتبار» و «سهامی ثروت ساز دیبا» به ترتیب با کسب ۶.۲۲، ۵.۷۷ و ۵.۰۶ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های درآمدثابت با ۲۰.۸۱۷ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص خروج ۵۹۸۱ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۸ میلیون و ۹۰۴ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۲۸ درصد در سهام، ۳۷ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۳۰ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صندوق های پربازده بورس در هفته ای که گذشت

  • رضــا حامــدی‌فـــر - کارشـناس بـازار
  • شماره ۵۴۶ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 498147

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق های پربازده هفته کدامند؟

    صندوق‌ «واسطه گری مالی یکم»، «سهامی هوش تصمیم» و «بازده پایا» به ترتیب با کسب ۶.۷۲، ۱.۴۴ و ۱.۳۶ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • «پاداش سرمایه پارس» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته

    «پاداش سرمایه پارس» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته

    صندوق‌ «پاداش سرمایه پارس» عنوان پربازده‌ترین صندوق‌ این هفته را از آنِ خود کرد.

  • پربازده‌ترین صندوق‌ هفته را بشناسید

    پربازده‌ترین صندوق‌ هفته را بشناسید

    در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش‌گرفت.صندوق‌ «بانک گردشگری» با کسب ۰.۸ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق این هفته،را از آن خود کرد.

  • کارنامه صندوق های سرمایه گذاری در هفته گذشته

    کارنامه صندوق های سرمایه گذاری در هفته گذشته

    صندوق‌ «اختصاصی بازارگردانی یکم آسال»، «اختصاصی بازارگردانی پویا اطلس» و «اختصاصی بازارگردان گروه توسعه بهشهر» به ترتیب با کسب ۱۳.۶۵ و ۶.۱۷ و ۵.۲۸ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌ «با تضمین اصل سرمایه کیان»، «آوای سهام کیان» و «تجربه ایرانیان» به ترتیب با کسب ۱.۵۴ و ۱.۳۲ و ۰.۸۹ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

  • «اندوخته آمیتیس» پربازده‌ترین صندوق هفته

    «اندوخته آمیتیس» پربازده‌ترین صندوق هفته

    صندوق‌ «اندوخته آمیتیس» با کسب ۱.۵۴ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق این هفته، صندوق های «ره آورد آباد مسکن» و «اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران» مشترکاً با کسب ۰.۷ درصد بازدهی، در جایگاه دوم پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =