درآمد «کیمیاتک» در خرداد ماه چقدر شد؟

شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک در عملکرد یک ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۳,۷۱۷,۱۰۱ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱ درصد افت داشت.

به گزارش صدای بورس،‌شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک در عملکرد یک ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۳,۷۱۷,۱۰۱ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱ درصد افت داشت.

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک که با نماد کیمیاتک در بورس فعالیت دارد.

کیمیاتک با سرمایه ثبت شده ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ مبلغ ۱۰,۱۱۲,۸۶۳ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۴,۴۹۴,۶۱۳ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

کیمیاتک با سرمایه ثبت شده ۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ مبلغ ۶,۳۹۵,۷۶۲ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

این در حالی است که شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک طی عملکرد یک ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۱,۹۰۱,۱۴۹ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد داشت.

در ادامه نمودار درآمد شرکت را از پایش بازار مطالعه می کنید؛

درآمد «کیمیاتک» در خرداد ماه چقدر شد؟

کد خبر 498339

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =